دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

مقایسه کولر گازی گری با ال جی

بازدید: 608 بازدید
مقایسه کولر گازی گری با ال جی

مقایسه کولر گازی گری با ال جی

کولر گازی در روزهای گرم تابستان بخش جدایی ناپذیر خانه و محل کار است. امروزه کولر گازی ها در مدل ها و برندهای مختلف وارد بازار گردیده اند. اگر در زمینه کولر گازی اطلاعات کافی نداشته باشید هنگام خرید دچار سردرگمی می شوید. در مقاله مقایسه کولر گازی گری با ال جی می خواهیم محصولات دو برند معروف و پرفروش گری و ال جی را بررسی کنیم. این دو برند در رقابت با یکدیگر توانسته اند بهترین کولر گازی های رده بالا را وارد بازار کنند. با کیفیت بالا در بازار های جهانی جایگاه ویژه ای به دست آورند. در مرحله ی اول باید با انواع کولر گازی آشنا شوید. دو برند گری و ال جی مانند دیگر برند ها کولر گازی اسپلیت، پرتابل، پنجره ای، ایستاده، داکت اسپلیت سقفی و اسپلیت کانالی را تولید و وارد بازار کرده اند.

کولر گازی پنجره ای

ساده ترین نوع کولر گازی است. این کولر گازی روی پنجره نصب می شود. تمام اجزای کولر در یک یونیت قرار دارد. به همین دلیل صدای کمپرسور در داخل شنیده می شود. این کولر گازی نسبت به دیگر مدل ها صدای بیشتری دارد. این مدل در دو برند گری و ال جی قیمت پایین تری دارد.

کولر گازی دیواری

این کولر گازی دارای دو پنل داخلی و خارجی است. پنل داخلی در طرح های مختلف ساخته شده اند و دکوراسیون خانه ی شما را زیباتر می کنند. معمولا در دو برند گری و ال جی از گاز R410a و R22 استفاده می شود. از ویژگی های منحصر به فرد این کولر گازی طراحی زیبا و متفاوت آن است. در اکثر کولر گازی های گری و ال جی از 3 نوع کمپرسور پیستونی، روتاری و اسکرال استفاده می شود. این موتورها سازگار با اقلیم آب و هوایی مختلف هستند.

کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل به کولر گازی قابل حمل معروف است. نصب و راه اندازی این مدل بسیار آسان است. برای نصب تنها کافیست آن را در محل قرار داده و طبق دستور العمل راهنما آن را راه اندازی کرد. از مهم ترین مزیت های این کولر گازی مصرف بهینه انرژی است.

کولر گازی ایستاده

این نوع کولر گازی برای خنک سازی فضاهای با متراژ بالا مناسب است. تالار ها، رستوران ها و بانک ها می توانند از این کولر گازی پرقدرت استفاده کنند. این مدل کولر گازی در دو برند گری و ال جی از کمپرسور روتاری و اسکرال T3 استفاده می کند. این موتور جزو جدیدترین موتورها است. مصرف انرژی را در حد چشمگیری کاهش می دهد.

کولر گازی داکت سقفی

این کولر گازی در بالای سقف نصب می شود. مدل داکت اسپلیت به صورت توکار طراحی شده است. برای افرادی که روی دکور خانه خود حساس هستند مناسب است. با قدرت خنک کنندگی بالا یک انتخاب عالی برای کل شهرهای ایران است. این مدل در ظرفیت های مختلف تولید شده و مناسب مکان های با متراژ کم و بالا است.

کولر گازی داکت کانالی در مقایسه کولر گازی گری با ال جی

این کولر گازی دارای سرمایش و گرمایش است. این مدل مانند کولر آبی کانال کشی دارد. دارای دو یونیت داخلی و خارجی است. هوای گرم یا سرد توسط یونیت داخلی با کانال های مخصوص و در فضای خانه پخش می شود. تمام مدل های بالا در دو برند گری و ال جی دارای قابلیت اینورتر و بدون اینورتر هستند. کولر گازی اینورتر دار بین 40 تا 60 درصد به کاهش مصرف برق کمک می کند. شما خریداران می توانید نوع کولر گازی را با توجه به نیاز و اقلیم آب و هوایی خود انتخاب کنید.

دو برند گری و ال جی جزو برند های خوشنام در زمینه تولید کولر گازی هستند. نمی توانیم به طور قطعی بگوییم که یک برند نسبت به دیگری برتری دارد؛ زیرا هر برند مزیت ها و معایبی دارد که کاربران می توانند براساس نیار خود آن را انتخاب کنند. ممکن است یک کولر گازی برای یک خریدار ایده آل باشد. اما همان مدل برای دیگری معایبی داشته باشد. با ما همراه باشید تا ویژگی های دو برند گری و ال جی را بررسی کنیم. تا شما کاربران بتوانید با توجه به نیاز و سلیقه خود بهترین مدل این دو برند را انتخاب کنید.

معرفی کولر گازی گری در مقایسه کولر گازی گری با ال جی

قدم اول برای انتخاب درست یک کولر گازی شناخت ویژگی ها و مدل های مختلف محصول است. شما با آگاهی از امکانات یک محصول می توانید مطابق با نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. انواع مدل کولر گازی گری عبارتند از : کولر گازی اکسنت، کولر گازی I COOL GWH، کولر گازی S4 MATIC، کولر گازی I COOL GWT INVERTER، کولر گازی G4 MATIC، کولر گازی اینورترلومو I COOL LOMO

 

مقایسه کولر گازی گری با ال جی
شکل کلی کولر گازی گری gree با موتور و پنل

 

1. کولر گازی گری مدل اکسنت

این مدل در ظرفیت های 12000_18000 و 24000 تولید و روانه بازار گردیده اند. کمپرسور این مدل از نوع T1 است. دارای قابلیت سرمایش و گرمایش است. گاز مورد استفاده این مدل از نوع R410a است. گولر گازی اکسنت دارای تایمر، حالت فن، حالت توربو، حالت خواب و… است. هر کدام از این حالت ها برای راحتی و آسایش شما کاربران طراحی شده است. پنل های این مدل در عین سادگی و زیبایی طراحی شده اند. جنس پنل داخلی از پلاستیک فشرده است. پنل خارجی از فلز محکم ساخته شده است. در برابر گرما و تغییرات محیطی مقاوم بوده و زنگ نمی زند. از معایب این مدل نداشتن قابلیت اینورتر است.

2. کولر گازی گری مدل I COOL GWH

این مدل دارای رادیاتور مسی طلایی است. این رادیاتور بسیار مقاوم بوده و ضد زنگ است. از گاز R410a استفاده می کند. این مدل در مقایسه با اکسنت دارای ظرفیت های بالاتری است. مدل کولر گازی I COOL GWH در ظرفیت های 12000_18000_24000_30000 و36000 تولید شده اند. کمپرسور T1 در سایز های 12000 و 24000 استفاده می شود. در سایز های 30000 و 36000 از کمپرسور پرقدرت T3 استفاده شده است.

3. کولر گازی گری مدل S4 MATIC در مقایسه کولر گازی گری با ال جی

مدل اسفورماتیک در سایز های 12000_18000 و 24000 طراحی می شود. این مدل نسبت به مدل های قبلی از قدرت سرمایش بیشتری برخوردار است. کمپرسور بزرگ و قوی تری در این مدل استفاده می شود. مدل 24000 اسفورماتیک از هر دو نوع کمپرسور T1 و T3 بهره مند است. موتور T1 برای آب و هوای معتدل و موتور T3 برای آب و هوای گرمسیر مناسب است. این مدل جزو کم مصرف ترین کولر گازی موجود است. مصرف برق را در حد چشمگیری کاهش می دهد.

4. کولر گازی I COOL GWT INVERTER

این مدل از بهترین تولیدات شرکت گری است. از گاز مبرد R410a در این مدل استفاده می شود. گاز آر 410 سازگار با محیط زیست و غیر قابل اشتعال است. این گاز قدرت خنک کنندگی کولر گازی را افزایش می دهد.

5. کولر گازی گری مدل G4 MATIC

این کولر گازی مناسب ترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر است. مناطقی که دمای آنها تا 65 درجه سانتی گراد است می توانند از این مدل کولر گازی گری استفاده کنند. مدل جی فور ماتیک از کمپرسور پیستونی پرقدرت استفاده می کند. این کولر گازی در سایز های 18000_ 24000_ 30000ــ 36000ـ 48000 و 60000 در بازار های جهانی عرضه می شوند.

6. کولر گازی اینورتر لومو I COOL LOMO

مهم ترین مزیت این کولر گازی قابلیت اینورتر است. سیستم اینورتر تا 60 درصد میزان انرژی و برق را کاهش می دهد. این مدل دارای کمپرسور T3 است. این کمپرسور تا دمای 57 درجه سانتی گراد عملکرد مطلوبی دارد. سازگار با مناطق گرمسیری ایران است. کولر گازی گری مدل لومو دارای سیستم وای فای، حالت فن، تایمر و… است. این مدل صدای بسیار پایینی دارد. کولر گازی های گری به کولر گازی بی صدا نیز معروفند. برای اطلاعات بیشتر در مورد کولر گازی های لومو شرکت گری میتوانید مقاله بررسی کولر گازی های گری اینورتر مدل لومو گاز r410 موتور t3 را مطالعه کنید.

دیگر مشخصات کولر گازی گری در مقایسه کولر گازی گری با ال جی

کولر گازی گری کارایی و کیفیت بهتری نسبت به سایر کولر گازی ها دارد. این شرکت توانسته با طراحی خاص و منحصر به فرد جایگاه ویژه ای بین مشتریان پیدا کند. روی پنل کولر گازی گری لوگوی گری به زیبایی حک گردیده است. شکل این لوگو دقیقا مطابق با برند اصلی گری است. در صورت کوچک ترین فرق با لوگوی اصلی احتمال تقلبی بودن آن وجود دارد. کولرگازی را حتما از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. کولر گازی گری دارای رتبه انرژی ++A و +++A است. این بهترین رده انرژی برای کولر گازی است. کولر گازی گری یک همراه همیشگی برای همه فصول سال است.

معرفی کولر گازی ال جی در مقایسه کولر گازی گری با ال جی

شرکت ال جی در زمینه تولید کولر گازی توانسته در بازار های جهانی مشتریان بسیاری پیدا کند. کولر گازی های ال جی با دستگاه های پیشرفته و توسط متخصصان و طراحان حرفه ای تولید و روانه بازار می شوند. شرکت ال جی نمایندگی های بسیاری در سراسر دنیا تاسیس کرده است. دفتر مرکزی آن در کشور کره جنوبی است. شرکت ال جی و کره ای ها از گذشته تا امروز در زمینه تولید تلویزیون، رادیو، یخچال، کولر گازی و… پیشتاز بوده اند.

 

مقایسه کولر گازی گری با ال جی
شکل کامل کولر گازی ال جی lg با موتور و پنل

 

طراحی ظاهری کولر گازی ال جی

کولر گازی های ال جی در مقایسه با برندهای دیگر ظاهر شیک و زیبایی دارند. پنل داخلی در دو نوع سفید و مشکی در طرح ها و اندازه های گوناگون در بازار عرضه می شود. جدیدترین مدل ال جی دارای پنل مشکی آینه ای است. این پنل چشم هر کاربری را به خود جلب می کند. طراحی خلاقانه به شکل آینه تنها مختص شرکت ال جی می باشد. همین ویژگی ظاهری یکی از دلایل محبوبیت کولر گازی ال جی است. کولر گازی های ال جی دارای رنگ آمیزی خاص هستند. کولر های رنگی که ظاهر تجملاتی دارند و دکوراسیون منزل شما را زیباتر می کنند.

فناوری اینورتر کولر گازی ال جی

کولر گازی برند ال جی دارای قابلیت اینورتر هستند. به همین دلیل قیمت نسبتا بالاتری در مقایسه با نمونه های بدون اینورتر دارند. در سال های اخیر شرکت ال جی چند مدل بدون اینورتر را تولید و وارد بازار کرده است. کولر گازی ال جی در مدل ها و طرح های مختلف طراحی و تولید می شود. همچنین در دو نوع اینورتر و بدون اینورتر عرضه می شوند. برای آشنایی بیشتر با کولر گازی های اینورتر می توانید مقاله تفاوت بین کولر گازی اینورتر و معمولی ‌را مطالعه نمایید.

کمپرسور کولر گازی ال جی

برند ال جی از کمپرسور روتاری، پیستونی و اسکرال استفاده می کند. شما می توانید با توجه به متراژ محیط و اقلیم آب و هوایی نوع کمپرسور مناسب را انتخاب کنید تا کولر گازی بهترین عملکرد را داشته باشد. امروزه شرکت ال جی از کمپرسور روتاری که جدیدترین و کم مصرف ترین کمپرسور است استفاده می کند. برای اطلاعات بیشتر در باره موتور کولر گازی ها می توانید از مقاله تفاوت موتورهای پیستونی و روتاری در کولر گازی ها کمک بگیرید.

انواع مدل های کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی در ظرفیت های 12000_18000_24000_27000 و30000 تولید می شوند. در ادامه به معرفی پرفروش ترین کولر گازی های ال جی می پردازیم. کولر گازی ال جی در مدل های آرت کول ART COOL ، مدل نکست فایتینگ Next fighting ، مدل نکست تایتان Next Titan و نکست پلاس Next Plus در بازار های جهانی عرضه می شود.

1. کولر گازی ال جی مدل آرت کول ART COOL

مطابق با جدیدترین فناوری روز دنیا تولید شده است. بهره گیری از تکنولوژی دوال اینورتر کاهش چشمگیری در مصرف انرژی به همراه دارد. این مدل دارای زیباترین پنل داخلی و خارجی است. جدیدترین پنل داخلی این مدل در رنگ مشکی آینه ای تولید گردیده است. دارای فیلتر های گرد و غبار و میکروب زدایی، فناوری جت کول و جت درایو است.

2. کولر گازی ال جی مدل نکست فایتینگ Next fighting

این مدل با نهایت دقت و ظرافت ساخته شده است. دارای قدرت خنک کنندگی بالایی است. تا دمای 65 درجه سانتی گراد به خوبی عمل می کند. از کمپرسور اینورتر دوگانه ویژه مناطق گرمسیر برخوردار است. طراحی خمیده و یکنواخت پنل داخلی جلوه ی ویژه ای به آن بخشیده است. این مدل مناسب افرادی است که به ظاهر کولر گازی اهمیت می دهند. سیستم حالت خواب، عملکرد بی صدا، تمیز کردن خودکار فیلتر ها، چرخش 4 جهته و قدرت پرتاب باد عالی از ویژگی های بارز این کولر گازی با کیفیت است.

3. کولر گازی ال جی مدل نکست تایتان Next Titan

ظاهری لوکس و مدرن دارد. از کمپرسور دوال اینورتر در این مدل ال جی استفاده می شود. این کمپرسور مصرف انرژی را به حداقل و میزان برق را کاهش می دهد. تکنولوژی آیونایزر بوی نامطبوع و باکتری ها را از بین می برد.

4. کولر گازی ال جی مدل نکست پلاس Next Plus

این مدل تنها در ظرفیت 27000 تولید می شود. قدرت خنک کنندگی مطلوبی دارد. این مدل با فناوری اسکن هوشمند و شناسایی موقعیت مکانی افراد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. با فیلتر پلاس آیونایزر بیش از سه میلیون در دقیقه تولید می شود که باعث از بین رفتن ذرات معلق موجود در هوا می شود. برای این مقاله از سایت اصلی ال جی نیز کمک گرفته ایم.

حاتمی

دسته‌بندی کولرگازی ها
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت