دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

قیمت خرید و لیست آخرین مدل های تلویزیون های 49 اینچ ال جی

بازدید: 854 بازدید
قیمت خرید و لیست آخرین مدل های تلویزیون های 49 اینچ ال جی

قیمت خرید و لیست آخرین مدل های تلویزیون های 49 اینچ ال جی

نیووافت قیمت خرید و لیست آخرین مدل های تلویزیون های 49 اینچ ال جی را در این مقاله در اختیار شما قرار میدهد. با این کار شما عزیزان همه ی مدل های موجود در بازار را بدون دغدغه و با داشتن اطلاعاتی درست، در مورد هر کدام از مدل ها مقایسه می کنید و با خیال راحت خریدخود را انجام می دهید. این لیست در تاریخ 16هم آبان ماه سال 1399 تهیه شد. در این تاریخ تلویزیون های 49 اینچ ال جی 5 مدل می باشد، که هرکدام را باقیمت برای شما عزیزان مینویسیم.

برای گرفتن اطلاعات بیشتر با مشاوران لوازم خانگی نیووافت در ارتباط باشید و یا به صفحه ی محصول مورد نظر رفته و اطلاعات کامل با جزئیات آن را در همان صفحه بخوانید. کلیه ی اطلاعات و ویژگی های تلویزیون های زیر برگرفته از، سایت رسمی ال جی کره و سایت های معتبر خارجی می باشد. پس با خیال راحت می توانید به آنها اعتماد کنید.

نکته ی مهم

شاید بعضی از دوستان کم لطفی کنند و این قسمت را که ما به عنوان نکته بیان می کنیم، به شما عزیزان نگویند. ولی شما باید بدانید یک سری از تلویزیون های ال جی کره در کشور مصر و چین مونتاژ می شوند و باید اینجا خیالتان را راحت کنم ،که فرقی با تلویزیون های خود کشور کره ندارد. همان طور که می دانید به دلیل نیروی کار ارزان تر کشور های چین و مصر در این کشورها تلویزیون های ال جی کره مونتاژ می شوند. هرچند اگر دقت کنید این تلویزیون ها قیمت پایین تری نسبت به تلویزیون هایی هستند ، که در کشور کره تولید می شوند.

قیمت و مدل تلویزیون های ال جی 49 اینچ در زیر به ترتیب قیمت نوشته شده اند

  • UM7340PVA : تومان 11.200.000(LG49inchUM7340 4K PVA تلویزیون ال جی 49 اینچ فور کی مدل)
  • UN7340PVC : تومان 11.700.000( LG49inchUN7340 4K PVC تلویزیون ال جی 49 اینچ فور کی مدل)
  • UM7490PLC : تومان 12.200.000(LG49inchUM7490 4K PLC تلویزیون ال جی 49 اینچ فور کی مدل)
  • ( UT661H ( EU : تومان 12.300.000( ( LG49inchUT661H 4K ( EU تلویزیون ال جی 49 اینچ فور کی مدل)
  • NANO80VNA : تومان 14.600.000( LG49inchNANO80 4K VNA تلویزیون ال جی 49 اینچ فور کی مدل)

 

  1. LG49inchUM7340 4K PVA تلویزیون ال جی 49 اینچ فور کی مدل UM7340PVA

 

تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل UM7340PVA مونتاژ مصر می باشد. یکی از بهترین و مناسب ترین مدل های بازار می باشد.  نسبت به مدل های بعد از خود قیمت پایین تری دارد. این تلویزیون از مدل های جدید شرکت ال جی بوده و از خوب بودن آن نمی توان چشم پوشی کرد. بیشتر بدانید.

ویژگی ها:(قیمت خرید و لیست آخرین مدل های تلویزیون های 49 اینچ ال جی)

از ویژگی های این تلویزیون می توان به هوش مصنوعی اشاره کرد. با داشتن  the new smart Evolution توسط AI شما با صدای خود می توانید، با آن مکالمه انجام دهید. این تلویزیون صدای شما را تشخیص می دهد و شما می توانید توسط آن، یک محیط را برای خودتان شخصی سازی کنید.

کیفیت تصویر این تلویزیون 4K می باشد.  صفحه نمایش آن از نوع IPS بوده و شما عزیزان وضوح تصاویر را با چهار برابر صفحه نمایش FULL HD دریافت می کنید. با این کیفیت و زاویه ی دید گسترده تلویزیون شما رنگ ها را صد در صد واقعی می بینید. حتی شما با این زاویه ی دید گسترده می توانید، دقت رنگ ها را در زاویه ی 60 درجه نیز به طور کامل دریافت کنید.

 

پردازنده ای که در این تلویزیون بکار گرفته شده، چهار هسته ای می باشد. شما با یک پردازنده ی چهار هسته ای در تلویزیون خود می توانید، تصاویر را با دقت و سرعت بالایی دریافت کنید.   با این پردازنده نویز کامل تصاویر رفع می شود. پس تصاویری صاف و دقیق دریافت می کنید. این پردازنده کنتراست بالا را برای رنگ تصاویر ایجاد می کند، به طوری که رنگ ها زنده به نظر می رسند.

 

نکته:(قیمت خرید و لیست آخرین مدل های تلویزیون های 49 اینچ ال جی)

در تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل UM7340PVA ما علاوه بر پردازنده ی 4 هسته ای یک  ACTIVE HDR داریم. خب با داشتن یک HDR فعال قطعا تصاویر با جزئیات بیشتر بر روی صفحه نمایش ظاهر می گردند. HDR این تلویزیون از دو نوع فرمت HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. این تلویزیون به دلیل نمایش دادن جزئیات و دقت رنگ در روشنایی ها و سیاهی ها می تواند، برای بازی کردن و گیمر ها نیز گزینه ی مناسبی باشد.

طراحی این تلویزیون نیمه حرفه ای و کلاسیک می باشد. می تواند به راحتی با مبلمان خانه ی شما یک دست شود و پس نگران ظاهر آن نیز نباشید.

  1. LG49inchUN7340 4K PVC تلویزیون ال جی 49 اینچ فور کی مدل UN7340PVC

سری جدید تر تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل UM7340PVA ، تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل UN7340PVC می باشد.  با تفاوت نسبتا کمی در سال 2020 به بازار عرضه شد. در این تلویزیون ما مثل مدل قدیمی تر آن، شاهد بکار بردن تکنولوژی 4K در صفحه نمایش آن می باشیم. این تلویزیون نیز مونتاژ مصر می باشد.

 

ویژگی ها:

پردازنده ی این مدل از نوع 4 هسته ای بوده، که قدرت بسیار بالایی در نویز گیری تصاویر و واقعی نشان دادن آن ها دارد. ما توسط این پردازنده می توانیم، کنتراست بالا را در رنگ ها نیز مشاهده کنیم.  باعث بالا بردن دقت تصاویر و سرعت در انتقال رنگ ها به صفحه نمایش نیز دارد. این پردازنده باعث می شود، حتی زمانی که تصاویر ما از کیفیت پایینی برخوردار باشند با کیفیتی نزدیک به 4K آنها را دریافت می کنیم.

 

از هوش مصنوعی بالایی برخوردار است. یعنی شما به راحتی می توانید با تکنولوژی ThinQ AI که این تلویزیون از آن برخوردار است. صدای طبیعی شما را تشخیص می دهد. پس شما توسط آن می توانید Home Lo T خود را کنترل کنید.

دارای ویژگی FILMMAKER بوده و شما می توانید محتواها و فیلم های خود را از دید کارگردانان نگاه کنید.  در یک جمله باید بگویم می توانید تئاتر را به خانه بیاورید. این ویژگی از ویژگی های بسیار کاربردی و لذت بخش بوده و در سال 2020 به تلویزیون های LG اضافه شد. قطعا دیدن محتواها با FILMMAKE بسیار لذت بخش می باشد.

 

نکته:(قیمت خرید و لیست آخرین مدل های تلویزیون های 49 اینچ ال جی)

بدون شک کیفیت عالی تصاویر در تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل UN7340PVC باعث پر طرفدار بودن این مدل تلویزیون شد. داشتن دو نوع فرمت HDR10 PRO و HLG PRO در این تلویزیون کیفیت تصاویر را به حد فوق العاده ای میرساند.  همین باعث جلب توجه گیمرها به این تلویزیون میشود. بازی با تلویزیونی که LG UHD  بسیار لذت بخش می باشد. شما را به طور کلی در آن غوطه ور می کند.

همچنین داشتن نمایه ی HGiG برای HDR GAMING باعث می شود، عملکرد تلویزیون را تشخیص دهد و گرافیک تلویزیون را برای بازی تنظیم می کند. تاخیر ورودی کم یکی دیگر از ویژگی هایی می باشد، که باعث می شود این تلویزیون یک برتری کامل به مدل قبلی خودش دارا باشد و آن را برای بازی کردن و متصل کردن کنسول های بازی به آن انتخاب کنیم.

 

کیفیت صدا:

با صدای فراگیری که دارد محیط خانه را به استادیوم فوتبال تبدیل می کند. شما با تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل UN7340PVC می توانید، از هر جهت صدا را دریافت کنید و از تماشای تلویزیون لذت کافی را ببرید. هیجان بیشتری را با تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل UN7340PVC تجربه می کنید. این تلویزیون دارای بلوتوث های قوی می باشند که توسط آنها بلندگوها به تلویزیون متصل می شوند. صدایی سه بعدی توسط این بلندگوها ایجاد می شود و ما را در محتوایی که به آن نگاه می کنیم غرق می کند.

 

تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل UN7340PVC دارای زاویه ی دید گسترده ای است.  باعث می شود ما از هر طرف که به تلویزیون نگاه می کنیم حتی زمانی که در زاویه ی 60 درجه هستیم رنگ تصاویر را صد در صد واقعی دریافت کنیم.

یک ویژگی دیگر که در سال 2020 به تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل UN7340PVC اضافه شد، هشدار ورزشی یا همان ALARM SPORT است. شما با داشتن این ویژگی می توانید، زمان پخش بازی ها و برنامه های مورد علاقه ی خود را تنظیم کنید.  در زمان پخش محتوا تلویزیون به شما هشدار می دهد و شما می توانید از آن با خبر شوید.

نوع سیستم عامل:

سیستم عامل بکار برده  در این تلویزیون از نوع webOS می باشد، که به هوشمند بودن تلویزیون و بالا بردن عملکرد آن بسیار کمک می کند و ما را در کنترل کردن آسان تلویزیون کمک می کند. این سیستم عامل سازگاری را بین لوازم خانگی  دارای الکسا امازون و تلویزیون برقرار می کند. پس شما می توانید در آن واحد همه ی دستگاه های سازگار را، به هم دیگر متصل و مرتبط کنید.

  1. LG49inchUM7490 4K PLC تلویزیون ال جی 49 اینچ فور کی مدل UM7490PLC

یکی از تلویزیون های سفارشی موجود در بازار می باشد. منظور از سفارشی یعنی، اینکه شرکت ال جی این مدل را فقط در چند کشور به فروش می رساند و در کشورهای دیگر یافت نمی شود. تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل UM7490PLC مونتاژ خود کره می باشد. به اسم یک تلویزیون کره ای فروخته می شود. در سال 2020 میلادی وارد بازار شد و طرفداران زیادی را به خود جلب کرد.

شما با این تلویزیون معجزه ای را در زندگی خود به وجود می آورید. به راحتی توسط LG ThinQ AI می توانید، آن را کنترل و شخصی سازی کنید به طوری که صدای طبیعی خودتان را تشخیص می دهد و امکانات جدیدی را برای شما فراهم می کند. در کل باید بگویم به راحتی می توان بین خود و تلویزیون تان یک مکالمه برقرار کنید.

ویژگی ها:

صفحه نمایش این تلویزیون از نوع IPS می باشد. وضوح صفحه نمایش IPS چهار برابر تلویزیون های FULL HD می باشد. پس بدانید این تلویزیون از رزولوشن 4K برخوردار می باشد. واقعا با همچین صفحه نمایشی ما می توانیم، لذت کافی را از یک محتوا ببینیم.

این تلویزیون به واقع گرایی مشهور می باشد. یعنی زاویه ی دید آن بسیار گسترده است. زمانی هم اگر ما در زاویه ی 60 درجه به تلویزیون نگاه کنیم، همه ی رنگ ها و تصاویر حالت زنده بودن را و واقع گرایانه رابرای ما دارند. این زاویه ی دید گسترده قطعا توسط صفحه نمایش IPS 4K امکان پذیر می باشد، که این تلویزیون از آن برخوردار می باشد.

 

نکته:

علاوه بر همه ی این ها پردازنده ای که در این تلویزیون توسط شرکت ال جی بکار برده شده ، 4 هسته ای بوده و عملکرد تلویزیون را بسیار بالا می برد. همچنین کنتراست رنگ ها را افزایش داده و سرعت انتقال داده ها به صفحه نمایش را بسیار بالا می برد. رنگ ها را پویاتر می کند و وضوح تصاویر را بسیار بالا می برد. در سیاهی ها و روشنایی های زیاد تصاویر جزئیات بیشتری از تصاویر را نشان می دهد. همچنین با داشتن پردازنده ی چهار هسته ای حتی اگر کیفیت محتواها پایین باشد، آن ها را با رزولوشن 4K به نمایش می گذارد.

برای بالا بردن و نشان دادن جزئیات بیشتر از HDR4K استفاده می کند و به لطف فریم multi-HDR هر فریم از تصاویر را با جزئیات بالا نشان می دهد. فرمت های بکار رفته HDR از نوع های HDR10  و HLG است، که برای بازی کردن نیز این تلویزیون را آماده می کند. شما با هزینه ی مناسبی می توانید، اقدام به خرید این تلویزیون کنید.

 

دیگر ویژگی ها:(قیمت خرید و لیست آخرین مدل های تلویزیون های 49 اینچ ال جی)

یکی از ویژگی هایی که به عنوان برتری این تلویزیون به مدل های دیگر بیان می شود، صدای فراگیر است. ما صدای محتواها را با ویژگی DTS Virtual : X از تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل UM7490PLC دریافت می کنیم. این ویژگی باعث چند بعدی شدن صدا می شود. زمانی که صدای محتوا از بلندگوها خارج می شود ، ما می توانیم از هر طرف آنها را بشنویم و خود را در آن محتوا غوطه ور کنیم.

طراحی این محصول بسیار شیک و نفیس می باشد و با پایه های مخصوص خود به راحتی می توانید، آن را بر روی میز قرار دهید. اگر زمانی هم بخواهید آن را به دیوار نصب کنید، به راحتی انجام پذیر می باشد. در هنگام انتخاب و خریدن تلویزیون این محصول را مد نظر قرار دهید.

  1.  ( LG49inchUT661H 4K ( EU تلویزیون ال جی 49 اینچ فور کی مدل ( UT661H ( EU

 

یک تلویزیون تجارتی: این تلویزیون دارای برنامه های هوشمند مرکزی می باشد. شما این تلویزیون را می توانید برای هتل ها خریداری نمایید به راحتی از یک سیستم مرکزی می توانید، آن ها را کنترل کنید و تبلیغات ویژه ی مهمان ها را بر روی آن شخصی سازی کنید. تولید محتوای سفارشی را می توانید برای این تلویزیون در نظر بگیرید. می توانید مارک هتل خود را از طریق IP و RF بر روی آن قرار دهید. بسیار کاربر پسند می باشد و کار با آن بسیار راحت است.

 

ویژگی ها:

کیفیت تصاویر در این تلویزیون بسیار بالا می باشد. ولی طراحی آن پیچیده بوده و اتصالات آن بسیار پیشرفته است. توسط این تلویزیون ما می توانیم، تلویزیون های دیگر را مدیریت و کنترل کنیم.
سیستم عاملی که در تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل ( UT661H ( EU بکار گرفته شده است از نوع webOS 4.5 می باشد.  همین باعث می شود از جدیدترین ویژگی های تلویزیون ال جی پشتیبانی کند و برتری خود را نسبت به مدل های بالا کامل کند. این تلویزیون تعامل یک پارچه ای نیز دارد که باعث بالا بردن عملکرد تلویزیون به موقع استفاده می شود.

تشخیص صدای آن بسیار عالی و بالا می باشد و همین باعث می شود، تلویزیون هوشمند ال جی 49 اینچ مدل ( UT661H ( EU به راحتی هرچه تمام کنترل و مدیریت شود. شما با بلوتوث نیز می توانید به راحتی وسایل سازگار دیگر را به تلویزیون متصل کنید و از آنها استفاده کنید. این ویژگی که با نام  Bluetooth sound sync نیز درتنظیمات تلویزیون است در بسیاری از مدل های تلویزیون های ال جی موجود نمی باشد.

با داشتن نرم افزار AP یا ( ACCESS POINT ) که از حالت Bridge پشتیبانی می کند، می توان شبکه ی دستگاه های متصل به آن را کنترل کرد.

نکته:(قیمت خرید و لیست آخرین مدل های تلویزیون های 49 اینچ ال جی)

این تلویزیون فقط و فقط در عرض 2 ثانیه روشن می شود. بدون اتلاف وقت و به راحتی هرچه تمام شما می توانید لذت کافی را از داشتن آن ببرید. بارگیری محتواها در آن بسیار سریع بوده و شما دیگر نگران آن نیستید.

قطعا در دنیای امروز اشتراک گذاری محتواهای موبایل بسیار زیاد است، شما با خرید این تلویزیون و با بهره گیری از تکنولوژی Wi-Fi Direct اتصال به لپ تاپ و گوشی بسیار راحت می باشد. همچنین مستقیما از طریق تلویزیون می توانید مطالب خود راshare  کنید و به اشتراک بگذارید.

شما تنظیمات این تلویزیون را می توانید روی USB کپی کنید.  بعدا بر روی هر کدام از تلویزیون هایی که آنها را مدیریت می کنید، گذاشته و تنظیمات آنها را نیز مثل تلویزیون مادر کنید.

  1. LG49inchNANO80 4K VNA تلویزیون ال جی 49 اینچ فور کی مدل NANO80VNA

 

همان طور که از نام این تلویزیون پیداست، تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل NANO80VNA از آخرین مدل های تولید شده در سال 2020 می باشد. این تلویزیون دارای فناوری نانو می باشد. خب ما در مقاله ی تکنولوژی نانو به صورت بسیار دقیق به این تکنولوژی میپردازیم، پس شما برای دریافت اطلاعات کامل به این مقاله سر بزنید.

ما در اینجا به صورت مختصر در مورد این تکنولوژی مطالبی را بیان می کنیم. شرکت ال جی با استفاده کردن تکنولوژی نانو در این تلویزیون توانسته، طول موج های صادر شده از نور سفید را که به رنگ های دیگر تجزیه می شود تصفیه کند. تا تصویری شفاف و واضح را به صفحه ی تلویزیون برساند. این تکنولوژی رنگ ها را زنده و رنگ بندی آن را بسیار دقیق می کند.

 

ویژگی ها:

توسط نرم افزار LG TV AR APP با فضایی که در آن قرار دارد، متناسب می شود و به ما در کنترل کردن هر چه بیشتر محصولات سازگار کمک می کند.

یک پردازنده ی 4 هسته ای بسیار قوی در آن بکار گرفته، که نویز محتوا ها را به حداقل خود می رساند. تا کیفیت و کنتراست و رنگ پویایی را به صفحه نمایش برساند. ارتقاء تصاویر را به حداکثر خود رسانده و صدا ها را به صورت کاملا فراگیر پخش می کند.

 

این تلویزیون از استاندارد های بین المللی فراتر رفته و گواهی نامه ی  بدون فوتو بیولوژیک LED hazard”  را از UL که همان Under writers laboratories می باشد دریافت کرده است. آزمون بدون خطر زیست فوتوبیولوژیکی شامل پنج آزمون می باشد که به آنها آزمون نور آبی، اشعه ی ماوراء بنفش، نزدیکی اشعه ی ماوراء بنفش، اشعه ی IR و حرارتی شبکیه می گویند.

 

با داشتن فناوری AMAZON ALEXA در داخل تلویزیون و پشتیبانی از هوش مصنوعی ThinQ AI خیلی از مراحل را ساده و زندگی را راحت میکند. به راحتی هرچه تمام می توانید اکو سیستم HOME Lo T خود را که مربوط به وسایل داخلی خانه و سازگاری با آمازون الکسا می باشد کنترل ومدیریت کنید

FILMMAKER MODE یک ویژگی بسیار عالی می باشد، که به شما این امکان را می دهد، بتوانید فیلم ها را از دید کارگردانان فیلم و حالت اولیه ی آن نگاه کنید.  مطمئنا دیدن فیلم با این حالت بسیار جذاب می باشد و شما را در فضایی مانند فضای تئاتر قرار می دهد.

نکته:(قیمت خرید و لیست آخرین مدل های تلویزیون های 49 اینچ ال جی)

خیلی از تلویزیون های ال جی از حالت کاهش نور محلی بهره مند نیستند. تلویزیون شما به صورت هوشمند تشخیص می دهد که آیا نور فضایی که تلویزیون در آن قرار دارد مناسب است یا نه که اگر نور محل مورد نظر زیاد باشد، جزئیات تصاویر برای ما نمایش داده نمی شود. پس با این ویژگی روشنایی تلویزیون را تنظیم می کند و به حالت تعادل می رساند. با این کار کنتراست صفحه بالا رفته و ما می توانیم از محتوا جزئیات بیشتر و لذت بیشتری ببریم.

مواردی که این تلویزیون را نسبت به دیگر مدل ها در اولویت قرار میدهد:

یک سری از ویژگی هایی که برتری این تلویزیون را نسبت به چهر مدل بالا کامل می کند، داشتن برنامه های دیزنی +، APPLY TV و NETFLIX می باشد. شما با داشتن این سه برنامه بر روی تلویزیون خود به راحتی می توانید، محتواهای خود را به صورت زنده ببینید. بازی های فوتبال را آنلاین ببینید و همه ی محتواهای مورد علاقه ی خود را دسته بندی کنید. به راحتی در یک مکان می توانید به آنها دست پیدا کنید و از آنها لذت کامل را ببینید.

هشدار ورزشی:

این تلویزیون همچنین دارای ALARM SPORT یا همان هشدار ورزشی می باشد، که خیال شما را راحت می کند و شما دیگر برنامه های مورد علاقه ی خود را با این ویژگی از دست نمی دهید.  می توانید زمان بازی های حساس را بر روی آن تنظیم کنید تا به شما هنگام شروع بازی یاد آوری کنید.

 

توجه گیمرهای حرفای و بازیکنان حرفه ای را به خاطر داشتن تآخیر کم ورودی جلب کرده است. شما با وصل کردن کنسول های بازی به آن دیگر نگران باختن در بازی نمی باشید و می توانید با خیال راحت از آن لذت ببرید.

توصیه ی نیووافتی(قیمت خرید و لیست آخرین مدل های تلویزیون های 49 اینچ ال جی

ما همیشه سعی میکنیم، در نیووافت به همه ی سلیقه ها احترام بزاریم و همه ی محصولات موجود در بازار را در آن بگنجانیم. می توانیم در انتخاب شما دخالتی کنیم. ولی تا جایی که ممکن  است شما را کمک کنیم تا بسته به شرایط اقتصادی و هزینه ای که قرار است، پرداخت کنید بهترین محصول را خریداری نمایید. در بین تلویزیون های بالا که همه از شرکت معروف ال جی هستند شما می توانید با خیال راحت خرید خود را به پایان برسانید. لطفا نیووافت را به دوستان خود معرفی کنید، تا ما با اعتماد شما بتوانیم به مردم عزیز کشورمان خدمت کنیم.

 

 

دسته‌بندی تلویزیون ها
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت