در باره ما

در باره ما

در باره ما

زمان آن رسیده که در باره ما بیشتر بدانید. نیووافت newwaft یک ایده ی کامل و بی نقص برای فروشگاه بزرگ مجازی و یا همان آنلاین شاپ بود. در اواخر سال 1397 جناب زانیار حیدری بنیان گذار اصلی این ایده و مدیر فعلی فروشگاه با 4 دوست دیگر کار را شروع کردند. هرکدام از دوستان در یک قسمت فروشگاه فعالیت را بر عهده گرفتند. متاسفانه در اوایل راه یکی از شرکا با دلایل قانع کننده برای خود ما را تنها گذاشت. با سختی فراوان کار را شروع کردیم چند ماه اول درجا زدیم. بعد از چند ماه متاسفانه برنامه نویس ها برای راه اندازی فروشگاه مجازی سرمان کلاه گذاشتند. دوباره صفر شدیم. با همه ی این مسایل دوباره شروع کردیم و با قراردادی جدید و ثبت شرکت کار را از سر گرفتیم.

در نزدیکی صعود قله ی اول بودیم که کم لطفی دوستان دوباره شامل حالمان شد. دو تا از دوستان شریک که از وضع موجود خسته شده و پیشنهادی از سایت های دیگر داشتند از ما جدا شدند. این بار نیز کم نیاوردیم و ادامه دادیم قله ی اول را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. بعد از چند ماه دوباره برنامه نویس و طراح سایت در پیشرفت سایت ما را تنها گذاشت. مجبور با یک برنامه نویس در تهران دوباره قرار داد بندیم. در این ایام بود که شریک آخر نیز متاسفانه از من جدا شد. باز دوباره من بودم و یک ایده ی بلند پروازانه که شکستش رو نمی تونستم قبول کنم. شریک آخر نیز پیجی که باهاش فروش داشتیم و برداشت و سایت صفر کیلومتر را برایم جا گذاشت.

سوال اساسی در باره ما

دوباره سوالی از خودم پرسیدم. آیا همه ی این اتفاق ها باعث می شود من دست بکشم؟ از رویایم؟ اینکه برای خودم کار کنم؟ از این که نمی خواهم کسی بالا سرم باشد؟ جواب همه ی این سوال ها فقط یک نه بزرگ بود. بله من زانیار حیدری دوباره از صفر شروع کردم. از اول سال 1401 و تقریبا دوباره تا این تاریخ به کمک جناب شهباز دوست و مربی مهربانم سایت و فروشگاه مجازی نیووافت را بالا آوردیم. همه ی این کارها برای خدمتی صادقانه به مردم عزیزم ایران بود. البته هنوز بسیاری نواقص در کارمان وجود دارد. امیدواریم به کمک شما دوستان همیشگی و خرید خود از فروشگاه ما این مشکلات نیز بر طرف گردد.

حالا چرا نیووافت newwaft

من اعتقادم بر این که هر کاری که صادقانه شروع بشه ارزش این داره که روش سرمایه گذاری کرد. اصل ما در نیووافت همیشه صداقت است. در مورد اجناس و محصولاتمان صادقانه حرف میزنیم. باید بگویم در مورد کیفیت اجناس در مورد برند محصولات و قیمت واقعی هم صادقانه با مشتری هایمان حرف میزنیم. در کمال صداقت و بدون هیچ چشم داشتی نیز مشاوره می دهیم. تا جایی که برایمان مقدور با مشتری ها کنار می آییم. با سختی زیادی فروشگاه را سر پا نگه داشتیم که از یک سری مشکلاتی که در بازار است جلوگیری کنیم. در فروشگاه ما هم محصولات آرایشی و بهداشتی موجود هم محصولات خانگی و سود ما از این محصولات سود معقولی است. دیگر نیازی نیست که ما صداقت خودمان را فراموش کنیم. پس شما عزیزان با خیال راحت می توانید خرید خود را در نیووافت کامل نمایید.

ویژگی های خوب در باره ما

  • خرید آسان
  • مشاوره رایگان
  • قیمت مناسب
  • پاسخگو بودن
  • صداقت کاری
  • پرداخت درب منزل بعد از تست اصالت و سلامت کالا
  • کیفیت کالا
  • گارانتی
  • خدمات پس از فروش
  • ارسال سریع در کمترین زمان
  • مشاوران با سابقه

 

آدرس دفتر مرکزی : استان کردستان، شهر بانه، خیابان شهدا، ساختمان روژ، پلاک 12
تلفن تماس : 08734227452 ـ 09126040486
پست الکترونیک : info@newwaft.com