دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

برای جهیزیه ی عروس باید چه یخچالی را انتخاب کنیم؟

بازدید: 916 بازدید

برای جهیزیه ی عروس باید چه یخچالی را انتخاب کنیم؟

انتخاب یخچال برای جهیزیه عروس همیشه دغدغه بزرگی برای خانواده ها بوده است چراکه یخچال های امروزی بسیار متنوع هستند و قیمت ها و کیفیت های متفاوتی دارند از این رو باید بسیار تحقیق کنند تا بتوانند یخچالی قیمت مناسب و با کیفیت و زیبا را تهیه نمایند و ما در این مقاله به معرفی بهترین یخچال ها و کاربردشان می پردازیم تا شما بتوانید به راحتی یخچال مورد نظرتان را برای جهیزیه تهیه نمایید. در این مقاله قصد داریم سه دسته یخچال فریزر شامل یخچال های دوقلو، یخچال فریزر ساید بای ساید و یخچال فریزر بالا پایین به شما معرفی نماییم. تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا بتوانیم در خرید یخچال برای جهیزیه عروس به شما کمک کنیم.

یخچال های دو قلو

یک دسته از یخچال هایی که میتوان برای جهیزیه عروس انتخاب کرد یخچال های دوقلو می‌باشند. این نوع یخچال بسیار جادار می باشد و مناسب برای خانواده های پرجمعیت است و می توان مدت طولانی از آن استفاده کرد. یخچال های دوقلو بسیار تنوع دارند و در برند ها و مدل های متفاوتی به بازار عرضه شده اند. در ادامه به بررسی کلی یخچال های دوقلو می پردازیم. در برخی از کشورها یخچال فریزر های دوقلو به عنوان زیر مجموعه ای از یخچال های ساید بای ساید شناخته شده است. یخچال فریزر های دوقلو از یکدیگر جدا هستند و می توان آنها را به صورت مجزا در آشپزخانه قرار داد.

فریزر آن بسیار خوب عمل منجمد کردن را انجام می دهد و فضای زیادی برای فریز کردن وجود دارد همچنین یخچال آن در کشوهای بسیار بزرگی طبقه بندی شده که به شما کمک می کند تا مواد غذایی بسیاری را بتوانید در آن جای دهید. سیستم یخساز و آبدهی روی بدنه فریزر قرار دارد که بسیار کاربردی می باشد.برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

مزایا و معایب یخچال فریزر دوقلو

برخی از مزایای یخچال فریزر دوقلو شامل جادار با فضای بزرگ، نسبت به یخچال های ساید بای ساید ارزان‌ تر، فضای بزرگ و جادار برای فریزر، دوام و عمر طولانی، قابلیت جدا کردن و نگهداری یخچال و فریزر در قسمت‌های مختلف آشپزخانه و … می باشد و برخی از معایب آن، مصرف برق یخچال های دوقلو به علت دارا بودن دو موتور مجزا بیشتر از سایر یخچال‌فریزر ها می باشد. در صورتی که آشپزخانه شما کوچک است قابلیت خریداری این نوع یخچال فریزر را ندارید چراکه بسیار جا دار هستند و سنگین می باشند. در ادامه به معرفی یکی از یخچال های دوقلو با کیفیت می پردازیم که می توان این مدل یا مشابه آن را برای جهیزیه عروس انتخاب نمود.

یخچال و فریزر دیپوینت دوقلو مدل Max

یخچال و فریزر دیپوینت دوقلو مدل Max یکی از یخچال و فریزر های دوقلو قیمت مناسب با طراحی بسیار زیبا می باشد که دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی است. کمپرسور یکی از اصلی ترین قسمت های یخچال و فریزر می باشد و باید هنگام خرید به نوع آن دقت کرد. کمپرسور یخچال و فریزر دیپوینت دوقلو مدل Max، اینورتر می‌باشد. رده انرژی یخچال A می باشد. نوع کنترل پنل لمسی ال ای دی می باشد که میتوان با استفاده از آن کنترل یخچال و فریزر را در دست داشت. این محصول دارای محفظه انجماد سریع می باشد که می تواند در کمترین زمان مواد شما را منجمد کند.

دیگر ویژگی های یخچال و فریزر دیپوینت

همچنین دارای حالت سرمایش سریع نیز می‌باشد. قفل کودک یکی از کاربردی ترین قسمت های یخچال و فریزر است که در یخچال و فریزر دیپوینت دوقلو مدل Maxقرار دارد. قفل کودک مانع از رسیدن به یخچال و فریزر توسط کودک شما می شود. یخچال دارای رنگ بندی های بسیار زیبای تیتانیوم سفید و سفید چرمی می باشد. برخی از مشخصات یخچال شامل چهار تعداد طبقه، ۵ تعداد درب یخچال، دو تعداد کشو و لامپ ال ای دی می باشد. لامپ ال ای دی علاوه بر کم مصرف بودن بسیار پر نور است و فضای یخچال را زیبا میکند.

برخی از مشخصات فریزر شامل دو طبقه فریزر، ۵ تعداد کشو فریزر، یخساز اتوماتیک که متصل به آب شهری می باشد است. سایر مشخصات این یخچال شامل اخطار باز ماندن درب که کمک می کند تا گاز یخچال خالی نشود و مانع از خرابی آن شود، آب سرد کن، نمایشگر و قفل کودک می باشد.

یخچال های ساید بای ساید

در این قسمت به بررسی یخچال های ساید بای ساید می پردازیم. یخچال های ساید بای ساید طرفداران بسیار زیادی دارند و بسیاری از عروس هایی که می خواهند جهیزیه بخرند از این یخچال استفاده می کنند. یخچال های ساید بای ساید چهار بخش می‌باشند که دو بخش آن یخچال و دو بخش دیگر فیزرر است. این یخچال ها بسیار جادار هستند و کسانی که توانایی مالی بالایی دارند معمولاً برای جهیزیه عروس یخچال های ساید بای ساید را خریداری میکنند. کیفیت یخچال های ساید بای ساید بسیار عالی می باشد اما همانند یخچال های دوقلو جای زیادی را اشغال می کنند.

معایب و مزایا یخچال های ساید بای ساید

برخی مزایای یخچال های ساید بای ساید شامل ظرفیت ذخیره سازی مواد در درب ساید بای ساید، دسترسی راحت تر به مواد غذایی درون یخچال، زیبایی ظاهری، استفاده از آب تصفیه شده به‌دلیل مجهز بودن به فیلتر تصفیه آب، تازه تر ماندن مواد غذایی به خصوص سبزیجات تازه در سایدبای‌ساید ها، مجهز به سیستم یخساز و آبسردکن، مجهز به سیستم جریان چندگانه، مجهز به محفظه مخصوص نگهدارنده، مجهز بودن به انواع فیلترها برای گرفتن بوی بد و از بین بردن باکتری ها و انواع قارچ ها می باشد. برخی معایب یخچال های ساید بای ساید شامل حمل و نقل سخت، یخچال نیازمند تعویض فیلترهای تصفیه، ظرفیت نامناسب، هزینه بالای تعمیر و … می باشد. در ادامه به معرفی یکی از بهترین یخچال های ساید بای ساید می پردازیم و شما میتوانید برای خرید جهیزیه عروس این مدل یا مدل های مشابه را تهیه نمایید.

یخچال فریزر ساید بای ساید اینستاویو ال جی x247

یخچال فریزر ساید بای ساید اینستاویو ال جی x247 یکی دیگر از پرفروش ترین و بهترین یخچال های ساید بای ساید می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. این یخچال دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد که به ۴ قسمت تقسیم شده. یخچال فریزر ساید بای ساید اینستاویو ال جی x247 برای تمامی خانه ها مناسب می باشد چراکه ظاهر زیبای آن ست با هر چیدمانی است. بدنه یخچال دارای سیستم آبریز و یخ ریز اتصال به آب شهری است، این قابلیت یکی از کاربردی ترین قابلیت های این یخچال است چرا که هر زمان اراده کنید آب و یخ در دسترستان قرار دارد. ظرفیت یخچال فریزر ساید بای ساید اینستاویو ال جی x247، ۶۶۸ لیتر می باشد.

ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید اینستاویو ال جی x247

کمپرسور یکی از مهم ترین بخش های هر یخچالی است و باید در خرید به نوع آن توجه شود. کمپرسور یخچال فریزر ساید بای ساید اینستاویو ال جی x247 از نوع اینورتر دار خطی می باشد. یکی دیگر از قابلیت هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته، میزان نویز و صدای بسیار کم یخچال می باشد به طوری که آشپزخانه تان در سکوت کامل خواهد بود. این یخچال دارای کشو نگهدارنده رطوبت است همچنین قفسه مخصوص نگهداری برای بطری نیز دارد. یخچال فریزر ساید بای ساید اینستاویو ال جی x247 هوشمند است و از قابلیت اتصال به گوشی برخوردار است همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۵۱ درصد از دیگر ویژگی های منحصر به فرد یخچال می باشد.

مصرف انرژی A+++می باشد. برخی از ویژگی های یخچال شامل بدون برفک بودن، ۴ تعداد طبقه، 2 تعداد کشو، لامپ ال ای دی یخچال که بسیار پر نور و کم مصرف می باشد، ۵ تعداد طبقه، دارای کشو با تنظیم دما و رطوبت می باشد. جهت باز شدن درب از سمت راست است.

 دیگر ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید اینستاویو ال جی x247

برخی از مشخصات فریزر شامل بدون برفک بودن، ۴ تعداد طبقه، ۴ تعداد درب طبقه و دو تعداد کشو است. یخساز و آبریز از مشخصات بسیار کاربردی و منحصر به فرد فریزر می باشد که قابلیت اتصال به آب شهری دارد. جهت باز شدن درب فریزر سمت چپ می باشد. برخی دیگر از مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید اینستاویو ال جی x247 دارای قفل کودک است و برای خانواده هایی که کودک دارند بسیار مناسب است و امنیت یخچال حفظ می‌شود. اخطار باز بودن درب که مانع از خالی شدن گاز یخچال و فریزر می شود، میزان صدای بسیار کم، فیلتر تصفیه هوا که باعث سالم ماندن مواد غذایی و عیب یابیجگگ هوشمند که  باعث می‌شود همیشه یخچال سالم بماند، است.

یخچال های بالا و پایین

در این بخش به معرفی یخچال های بالا و پایین و بررسی معایب و مزایای آن می پردازیم. در یخچال های بالا و پایین، فریزر در بالا و یخچال در پایین قرار دارد به همین دلیل فضای بیشتری برای یخچال می ماند و می توان مواد غذایی زیادی را در یخچال جای داد. این نوع یخچال ها برای خانه هایی که کوچک هستند مناسب است چرا که فضای کمتری را اشغال می کنند. برخی از مزایای یخچال بالا و پایین شامل گرفتن فضای کم، راحتی، تنظیمات درجه حرارت، وزن کم و جابجایی آسان می باشد و برخی از معایب آن شامل هزینه بالا، موارد سنگین در پایین و … می باشد.

یخچال فریزر بالا پایین 30 فوت سامسونگ RT62 مدل RT62K7160SL

یکی از یخچال هایی که می خواهیم به شما معرفی کنیم یخچال فریزر بالا پایین 30 فوت سامسونگ RT62 مدل RT62K7160SL می باشد که در ادامه به معرفی و بررسی آن می پردازیم. یخچال دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد. کشور سازنده این یخچال کره می باشد و کشور مونتاژ کننده تایلند است. رنگ یخچال استیل می باشد و ظاهر آشپزخانه تان را زیبا خواهد کرد. این یخچال دارای گاز خنک کننده می باشد.

ویژگی های یخچال فریزر بالا پایین 30 فوت سامسونگ RT62 مدل RT62K7160SL

نوع کمپرسور در هر یخچالی مهمترین بخش آن است که هنگام خرید باید به آن دقت کرد. نوع کمپرسور یخچال فریزر بالا پایین 30 فوت سامسونگ RT62 مدل RT62K7160SL اینورتر می باشد که بهترین نوع کمپرسور است. یخچال فریزر دارای حالت انجماد سریع، رفع کننده بوی بد و جریان هوای چندگانه می باشد.

هشدار باز ماندن درب نیز یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این یخچال است که کمک می کند تا گاز یخچال خارج نشود و در نهایت باعث خرابی نشود. دو درب برای یخچال فریزر بالا پایین 30 فوت سامسونگ RT62 مدل RT62K7160SLطراحی شده که به راحتی باز می‌شود همچنین یخچال دارای لامپ ال ای دی می باشد که علاوه بر کم مصرف بودن بسیار پر نور  می باشد و فضای یخچال را زیبا میکند همچنین قابلیت بدون برفک بودن و محافظ ضد باکتری از دیگر ویژگی های یخچال فریزر می باشد.

 

سایر ویژگی های یخچال فریزر بالا پایین 30 فوت سامسونگ RT62 مدل RT62K7160SL

سایر ویژگی های این محصول شامل چهار طبقه یخچال، ۵ درب طبقه یخچال، دو طبقه فریزر و دو طبقه درب فریزر، دو کشور و قفسه های شیشه ای می باشد همچنین صدای بسیار پایین یخچال‌ فریزر از قابلیت‌های قابل توجه آن می باشد. مصرف انرژی آن +A و دارای قفل کودک است.

جمع بندی مقاله ” برای جهیزیه ی عروس باید چه یخچالی را انتخاب کنیم؟”

در این قسمت به جمع‌بندی مقاله ” برای جهیزیه ی عروس باید چه یخچالی را انتخاب کنیم؟” می پردازیم. همانطور که در بالا ذکر شد سه دسته یخچال و فریزر داریم که به آنها دوقلو، ساید بای ‌ساید و بالا پایین می گویند. هر کدام از این دسته ها هزاران یخچال و فریزر دارند که به معرفی سه مورد از آنها پرداختیم. شما می توانید با توجه به سلیقه، فضای آشپزخانه و بودجه خود یکی از این دسته ها را انتخاب و به خرید آن بپردازید. به شما پیشنهاد می شود اگر بودجه کافی برای خرید یخچال عروس دارید، یخچال ساید بای ساید را خریداری نمایید.

 

سخن پایانی

هر کدام از دسته هایی که در بالا ذکر شد شامل یخچال ها و فریزرهای بسیار متنوعی در سایزها و ظاهر و کیفیت و قیمت های متفاوتی هستند که با توجه به سلیقه خود می توانید آن را انتخاب نمایید. از شما ممنونیم که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. امیدواریم توانسته باشیم در خرید بهترین یخچال برای جهیزیه عروس به شما کمک کرده باشیم. در قسمت مقالات سایت نیووافت می توانید دیگر مقالات سایت را بخوانید.

میرحسینی

 

دسته‌بندی جهیزیه عروس
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت