دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

بهترین و پر فروش ترین یخچال های ساید بای ساید ال جی اصلی

بازدید: 955 بازدید

بهترین و پر فروش ترین یخچال های ساید بای ساید ال جی اصلی

بهترین و پر فروش ترین یخچال های ساید بای ساید ال جی اصلی؟ j267، j287، j34، x247، x29، x39
همانطور که می دانید تنوع یخچال بسیار زیاد می باشد. امروزه شرکت های زیادی برای تولید یخچال های با کیفیت پا به عرصه گذاشته اند اما به دلیل زیاد بودن برند ها و مدل های یخچال انتخاب آن سخت می باشد. برای خرید یخچال معیارهایی وجود دارد که طراحی و کیفیت اصلی ترین آن هستند.

میخواهیم چند نمونه از بهترین و پرفروش ترین یخچال های ساید بای ساید ال جی اصلی را به شما معرفی کنیم. امیدواریم بتوانیم در خرید به شما کمک کنیم، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به شما بهترین و پر فروش ترین یخچال های ساید بای ساید ال جی اصلی از جمله ، j267، j287، j34، x247، x29، x39 معرفی کنیم.

یخچال ال جی ساید اینستاویو مدل x39

این محصول (یخچال ال جی ساید اینستاویومدل x39) از جمله یخچال هایی می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم. این یخچال از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است و طراحی بی نظیری دارد. یخچال ال جی ساید اینستاویوx39 هوشمند می باشد و دارای پنج درب است. این یخچال دارای ظرفیت ۵۷۱ لیتر می باشد.برای دیدن بهترین یخچال های کمپانی ال جی کلیک کنید.

 

ویژگی های اصلی

یکی از اصلی ترین قسمت های هر یخچال کمپرسور آن است که نوع کمپرسور این یخچال اینورتر دار خطی می باشد. از اساسی ترین ویژگی های این یخچال که آن را بسیار محبوب کرده میزان نویز و صدای بسیار کم آن می باشد که آسایش را در خانه‌ها برپا می کند. یخچال ال جی ساید اینستاویوx39 دارای کشو نگهدارنده رطوبت می باشد هچنین قفسه تاشو مخصوص بطری نیز از دیگر ویژگی‌های آن است که بسیار کاربردی می باشد و برای نگهداری بطری هایی در اندازه های مختلف مناسب است. این یخچال هوشمند با قابلیت اتصال به گوشی نیز می باشد.

صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۳۲ درصد از دیگر ویژگی‌های این محصول است. برخی از مشخصات یخچال شامل بدون برفک بودن آن که از ویژگی‌های اساسی آن می‌باشد، سه عدد طبقه و دو تعداد کشو می باشد.

سایر ویژگی ها

اگر بخواهیم از دیگر ویژگی های یخچال ال جی ساید اینستاویوx39 نام ببریم باید گفت که این یخچال دارای لامپ بسیار پر نور است همچنین دارای کشو نگهداری رطوبت نیز می باشد. تعداد طبقات یخچال ۶ عدد می باشد و جهت باز شدن درب از سمت چپ و راست است. برخی از مشخصات فریزر شامل بدون برفک بودن، دو تعداد طبقه و چهار تعداد درب طبقه، ۴ تعداد کشور می باشد.

 از دیگر ویژگی‌های فریزر یخساز و آبریز است که بسیار کاربردی هستند و می توان در کمترین زمان آب و یخ را در دسترس داشت. جهت باز شدن درب فریزر از سمت چپ و راست می باشد. دیگر مشخصات یخچال ال جی ساید اینستاویوx39 شامل قفل کودک که بسیار پر کاربرد می باشد و برای امنیت یخچال و فریزر مهم است، اخطار باز بودن درب که باعث خالی شدن گاز یخچال و فریزر نمی شود، کمپرسور اینورتر خطی که مهمترین بخش آن می باشد و فیلتر تصفیه هوا و عیب یاب هوشمند است. این یخچال در رنگ زیبای مشکی طراحی و به بازار عرضه شده است.

 

یخچال ال جی ساید اینستاویو مدل x39

یخچال ال جی ساید بای ساید اینستاویو مدل x29

یکی دیگر از یخچال های پرفروش ال جی  یخچال ال جی ساید بای ساید اینستاویو مدل x29 می باشد که به معرفی آن می پردازیم. این یخچال دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد و مناسب برای همه خانه ها است چرا که ظاهر آن برای تمامی خانه ها مناسب و زیبا است.

ویژگی های اصلی

نوع کمپرسور در خرید یخچال بسیار مهم می باشد چرا که یکی از اصلی ترین قسمت های یخچال کمپرسور آن است، یخچال ال جی ساید بای ساید اینستاویو مدل x29 دارای بهترین کمپرسور که اینورتر خطی است، می باشد. ظرفیت این یخچال ۳۲ فوت است که بسیار مناسب برای خانواده های پرجمعیت می باشد. بدنه یخچال دارای آبریز و یخساز خودکار است که بسیار کاربردی هستند همچنین دارای قفسه های مقاوم در برابر حرارت می باشد. فیلتر بهداشتی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این یخچال است که آن را خواص کرده همچنین یخچال ال جی ساید بای ساید اینستاویو مدل x29 قابلیت اتصال به آب شهری دارد.

سیستم عیب یاب هوشمند، درب اینستاویو دور این دور، قابلیت کنترل از طریق وای فای نیز از دیگر ویژگی های بسیار خوب این یخچال می باشد. یخچال ساید بای ساید اینستاویو ال جی x29 دارای ۵ درب مجزا می باشد که باعث زیبا سازی بیشتر آن شده است، سه درب بالا و دو درب در پایین قرار می گیرد همچنین دارای قفسه‌های تاشو می باشد که می توان بنا بر سایز و اندازه مواد داخل یخچال آنها را در اندازه مناسب قرار داد.

سایر ویژگی ها

مصرف انرژی یخچال A++ می‌باشد. برخی از مشخصات فریزر شامل بدون برفک بودن که یکی از بهترین ویژگی های آن می باشد، ۶ طبقه درب، دو تعداد کشو، جهت باز شدن درب نیز از دو طرف می باشد. همچنین دارای قابلیت یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری است. برخی از ویژگی های یخچال شامل بدون برفک بودن، سه تعداد طبقه، ۶ تعداد درب طبقه و دو عدد کشور می باشد. یخچال ال جی ساید بای ساید اینستاویو مدل x29 دارای لامپ ال ای دی که بسیار کم مصرف اما پر نور می باشد است. جهت باز شدن درب نیز از دو طرف می باشد همچنین کشو با تنظیم دما و رطوبت در یخچال وجود دارد.

دیگر ویژگی های بسیار کاربردی یخچال شامل اخطار باز ماندن درب، آبسردکن، میزان صدای بسیار کم، سیستم انجماد سریع، دارای فیلتر بهداشتی، قفل کودک که بسیار مناسب برای خانواده‌هایی که دارای کودک می باشند و دارای سیستم عیب یاب هوشمند است.

 

یخچال ال جی ساید بای ساید اینستاویو مدل x29

یخچال فریزر ال جی ساید بای ساید اینستاویو مدل x247

یخچال فریزر ال جی ساید بای ساید اینستاویو مدل x247 یکی دیگر از پرفروش ترین و بهترین یخچال های ساید بای ساید می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. این یخچال دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد که به ۴ قسمت تقسیم شده. یخچال فریزر ال جی ساید بای ساید اینستاویو مدل x247 برای تمامی خانه ها مناسب می باشد چراکه ظاهر زیبای آن ست با هر چیدمانی است. بدنه یخچال دارای سیستم آبریز و یخ ریز اتصال به آب شهری است، این قابلیت یکی از کاربردی ترین قابلیت های این یخچال است چرا که هر زمان اراده کنید آب و یخ در دسترستان قرار دارد. ظرفیت یخچال فریزر ساید بای ساید اینستاویو ال جی x247، ۶۶۸ لیتر می باشد.

ویژگی های اصلی

کمپرسور یکی از مهم ترین بخش های هر یخچالی است و باید در خرید به نوع آن توجه شود. کمپرسور یخچال فریزر ساید بای ساید اینستاویو ال جی x247 از نوع اینورتر دار خطی می باشد. یکی دیگر از قابلیت هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته، میزان نویز و صدای بسیار کم یخچال می باشد به طوری که آشپزخانه تان در سکوت کامل خواهد بود. این یخچال دارای کشو نگهدارنده رطوبت است همچنین قفسه مخصوص نگهداری برای بطری نیز دارد. یخچال فریزر ال جی ساید بای ساید اینستاویو مدل x247 هوشمند است و از قابلیت اتصال به گوشی برخوردار است همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۵۱ درصد از دیگر ویژگی های منحصر به فرد یخچال می باشد. مصرف انرژی A+++ می باشد.

 

سایر ویژگی ها

برخی از ویژگی های یخچال شامل بدون برفک بودن، ۴ تعداد طبقه، 2 تعداد کشو، لامپ ال ای دی یخچال که بسیار پر نور و کم مصرف می باشد، ۵ تعداد طبقه، دارای کشو با تنظیم دما و رطوبت می باشد. جهت باز شدن درب از سمت راست است. برخی از مشخصات فریزر شامل بدون برفک بودن، ۴ تعداد طبقه، ۴ تعداد درب طبقه و دو تعداد کشو است.

از مشخصات بسیار کاربردی و منحصر به فرد فریزر یخساز و آبریز می باشد که قابلیت اتصال به آب شهری دارد. جهت باز شدن درب فریزر سمت چپ می باشد. برخی دیگر از مشخصات یخچال فریزر ال جی ساید بای ساید اینستاویو مدل x247 دارای قفل کودک است و برای خانواده هایی که کودک دارند بسیار مناسب است و امنیت یخچال حفظ می‌شود. اخطار باز بودن درب که مانع از خالی شدن گاز یخچال و فریزر می شود، میزان صدای بسیار کم، فیلتر تصفیه هوا که باعث سالم ماندن مواد غذایی و عیب یابی هوشمند که باعث می‌شود همیشه یخچال سالم بماند، است.

یخچال فریزر ال جی ساید بای ساید اینستاویو مدل x247

 

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j34

محصولی که این بار می خواهیم در مورد آن توضیحاتی ارائه دهیم، یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j34  است. این یخچال از ظاهر بسیار شیک و زیبایی برخوردار می باشد و مناسب برای تمامی دکور ها و چیدمان های آشپزخانه است. این یخچال در دو رنگ دودی و نقره ای به بازار ارائه داده شده که می‌توانید طبق سلیقه خود آن را انتخاب و خریداری نمایید. نوع موتور در هر یخچالی بسیار مهم می باشد و باید به نوع آن دقت کرد.

ویژگی های اصلی

یکی دیگر از ویژگی های یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j34 این است که  دارای کمپرسور اینورتر خطی است که آن را بسیار خواص کرده است. سیستم آبسردکن و یخساز از دیگر ویژگی های بسیار کاربردی این یخچال می باشد همچنین یخچال قابلیت اتصال به آب شهری دارد. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j34 دارای سیستم تصفیه آب در سه مرحله می باشد. گنجایش یخچال ۴۱۶ لیتر و گنجایش فریزر ۳۰۰ لیتر می باشد. مشخصات فریزر شامل بدون برفک بودن، دو تعداد طبقه، ۶ تعداد درب طبقه و چهار تعداد کشور می باشد. همچنین یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری از ویژگی های دیگر این محصول می باشد. جهت باز شدن درب فریزر از دو طرف می باشد.

سایر ویژگی ها

برخی از مشخصات یخچال بدون برفک بودن، سه تعداد طبقه، ۶ تعداد درب طبقه و دو عدد کشور می باشد. همچنین یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j34 از لامپ ال ای دی کم مصرف اما پر نور برخوردار است. کشو با تنظیم دما و رطوبت از دیگر قابلیت‌های یخچال می باشد. جهت باز شدن درب از دو طرف است. دیگر ویژگی های یخچال آبسردکن لزوم اتصال به شیر آب برای تولید یخ و آب سرد، میزان صدای بسیار کم به طوری که آرامش را در آشپزخانه شما به ارمغان می آورد. دارای سیستم انجماد سریع، دارای فیلتر بهداشتی، قفل کودک که امنیت یخچال را در برابر کودکان شما حفظ می‌کند و دارای سیستم عیب یابی هوشمند می باشد.

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j34

 

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j287

یکی از با کیفیت ترین و زیباترین یخچال های ساید بای ساید یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j287 می باشد که به شما معرفی خواهیم کرد. این یخچال دارای ظاهر بسیار زیبایی است و مناسب برای تمامی خانه ها و چیدمان ها می باشد. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j287 در رنگ نقره ای و سفید به بازار ارائه داده شده است. قطعات این یخچال ساخت کره و یخچال ساید بای ساید ساخت چین می باشد. این یخچال دارای سه درب است که به راحتی باز می شوند.

 

ویژگی های اصلی

نوع کمپرسور از مهم ترین مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، کمپرسور این یخچال از نوع اینورتر خطی می باشد. کشو حفظ رطوبت و کشور مخصوص میوه و سبزیجات از مهمترین قسمت های این یخچال است. همچنین یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j287 دارای صفحه نمایش لمسی می باشد.

این یخچال دارای آبسردکن و یخساز اتوماتیک است و قابلیت اتصال به آب شهری دارد. برخی از مشخصات کلی یخچال شامل نوع یخچال فریزر، ساید بای ساید تعداد ۴ درب و موتور یخچال اینورتر خطی می باشد. گاز مبرد R600a نیز در یخچال استفاده شده است. برخی از مشخصات بخش یخچال شامل ۴ تعداد درب، ۵ تعداد طبقه درب و دو عدد کشو می باشد. لامپ ال ای دی در ساخت یخچال استفاده شده که علاوه بر کم مصرف بودن بسیار پر نور می باشد. کشو با تنظیم دما و رطوبت از دیگر ویژگی های یخچال است.

سایر ویژگی ها

جهت باز شدن درب یخچال نیز از سمت راست می باشد. یخچال دارای آبریز و یخساز اتوماتیک می باشد و قابلیت اتصال به آب شهری نیز دارد. این قابلیت بسیار پر کاربرد می باشد همچنین یخچال دارای پنل نمایش لمسی است. برخی از مشخصات بخش فریزر شامل بدون برفک بودن، تعداد طبقات درب فریزر 2 عدد و یخساز اتوماتیک می باشد.

جهت باز شدن درب فریزر از سمت راست است. فریزر دارای قفل کودک که بسیار مورد اهمیت قرار گرفته و به شما کمک می کند تا یخچال و فریزر تان در برابر کودکان آسیب نبیند می باشد. تصفیه آب، کشو میوه و سبزی، قابلیت تنظیم دمای فریزر، قابلیت تنظیم دمای یخچال، اتصال به آب شهری و هشدار باز بودن درب از دیگر ویژگی های یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j287 می باشد.

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j287

 

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j267

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j267 یکی دیگر از یخچال های ساید بای ساید ال جی می باشد که بسیار زیبا و با کیفیت است، در ادامه به معرفی آن می پردازیم. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j267 از ظاهری بسیار زیبایی برخوردار است و مناسب برای خانم های سخت پسند می باشد. این یخچال با طراحی بسیار زیبا و شکیل، زیبایی خاصی برای خانه و آشپزخانه به ارمغان می آورد. این یخچال در رنگ بدنه نقره ای سفید به بازار ارائه داده شده و دارای سه درب می باشد. همچنین یخساز و آبریز اتوماتیک از ویژگی‌های بسیار کاربردی و منحصر به فرد این یخچال می باشد چرا که هر زمان اراده کنید می توانید آب و یخ را در دست داشته باشید.

ویژگی های اصلی

یکی از اصلی ترین قسمت های یخچال کمپرسور آن است. هنگام خرید باید به کمپرسور محصول بسیار دقت شود. کمپرسور یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j267 از نوع اینورتر خطی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. مصرف انرژی یخچال +A می باشد. وزن آن ۱۳۰ کیلوگرم و ظرفیت کل به لیتر، ۶۶۸ لیتر می باشد. برخی از ویژگی های یخچال شامل ۴ عدد طبقه یخچال، ۴ تعداد طبقات درب و دو عدد کشور می باشد. لامپ استفاده شده برای یخچال ال ای دی است. لامپ ال ای دی علاوه بر کم مصرف بودن بسیار پر نور می باشد. جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست است.

سایر ویژگی ها

برخی از ویژگی های فریزر شامل ۳ عدد طبقات فریزر، 2 تعداد درب طبقات و دو عدد کشوی فریزر می باشد. سیستم بدون برفک از قابلیت‌های بسیار کاربردی فریزر است همچنین انجماد سریع یکی دیگر از قابلیت های کاربردی فریزر است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن مواد غذایی یخ بزند و خراب نشود. جهت باز شدن درب فریزر به سمت چپ می باشد. سایر ویژگی های یخچال شامل قابلیت تنظیم دما، اخطار باز ماندن درب که به شما کمک می کند تا گاز یخچال و فریزر خالی نشود و مانع از خرابی محصول شود، آبریز و یخ ریز، قفل کودک، سیستم جریان هوای چندگانه، سیستم عیب یاب هوشمند، فیلتر بهداشتی و کشو حفظ رطوبت است.

 

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j267

جمع بندی مقاله

در این قسمت به جمع بندی این مقاله می پردازیم. همانطور که در بالا ذکر شد هر کدام از این مدل ها در جای خود بهترین محصول می باشند اما نکته حائز اهمیت این است که شما باید طبق بودجه خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. محصولاتی که در بالا معرفی شد جزء بهترین و پرفروش ترین یخچال های ساید بای ساید می‌باشند و بسیار با کیفیت و زیبا طراحی شده اند. از شما ممنونیم که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. امیدواریم توانسته باشیم در خرید یخچالی با کیفیت و قیمت مناسب به شما کمک کرده باشیم. در بخش مقالات سایت نیووافت میتوانید دیگر مقالات را نیز بخوانید.

میرحسینی

دسته‌بندی جهیزیه عروس
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت