دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

قیمت و لیست 10 محصول مصرفی مناسب آرایشی

بازدید: 685 بازدید
قیمت و لیست 10 محصول مصرفی مناسب آرایشی

قیمت و لیست 10 محصول مصرفی مناسب آرایشی

در این مقاله قیمت و لیست 10 محصول مصرفی مناسب آرایشی را بررسی میکنیم. امروزه به دلیل نوسانات شدید اقتصادی در کل دنیا و بخصوص کشور عزیزمان ایران قیمت همه اجناس به صورت نا عادلانه ای افزایش پیدا کرده است که ناشی از تحریم ها و رشد قیمت روز دلار است که محصولات آرایشی هم چون با ارز مستقیم خریداری می شوند. رشد قیمت ها تاثیر زیادی را در این محصولات داشته به گونه ای که در بعضی از اقلام آرایشی قیمت ها چند برابر شده اند و قدرت خرید را برای بسیاری از اقشار جامعه کم  می کند.

به همین دلیل مدیران فروشگاه اینترنتی نیووافت به این فکر افتادن که یک لیست کامل از وسایل آرایشی (برای آرایش نیمه حرفه ای ) که از لحاظ کیفیت بسیار عالی بوده و هم از لحاض اقتصادی به صرفه می باشند در داخل سایت برای مشتریان در دسترس قرار دهند. این محصولاتی که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت جنسهای کاملا اورجینال بوده واز کیفیت بسیار بالای بر خوردار هستند و دلیل قیمت مناسب بودن این می باشد که فروشگاه اینترنتی نیو وافت به صورت مستقیم و عمده خریداری کرده وبا سود بسیار کمی به عزیزان نیووافتی عرضه می کند.

این محصولات ی پک آرایشی را شامل می شود که برای یک آرایش نیمه حرفه ای بسیار عالی هستند و محصولات زیر را شامل میشوند که در ادامه به شرح هر کدام از این محصولات وقیمت خواهیم پرداخت . بیشتر بدانید.

1.رژلب مدادی رومنس

این نوع رژلب های مدادی رومنس از مواد معدنی بسیار عالی تهیه میشوند.  دارای رنگ بندی های بسیار زیبایی  هستند.  جنس پوکه این رژلب ها چوبی بوده و به راحتی قابل تراش هستند .رنگ بندی این دسته از رژلب های مدادی رومنس به گونه ای است که اغلب رنگ های مورد استفاده بانوان درپک 12 تایی آن موجود است.میزان ماندگاری رژلب های مدادی رومنس بر روی لب ها شش ساعت بوده و در این مدت زمان  بر روی لب ها خشک نشده وحالت پوسته پوسته نمی شود .قیمت پک 12 عددی این رژلب های با کیفیت70 هزار تومان است که در فروشگاه اینترنتی نیووافت به صورت استند کامل هم موجود می باشد که قیمت پک  کامل آن (144عددی) همراه با استند 720 هزارتومان می باشد.

2. کرم پودرماریتا

محصولی میخواهیم معرفی کنیم یک کرم پودر با پوشش دهی عالی وبسیار سبک می باشد. کرم پودرماریتا درسه شماره متفاوت، برای انواع پوست ها قابلیت استفاده را دارد .ماریتا از کیفیت بسیار بالای بر خوردار است. به گونه که با مقدار بسیار کمی از این کرم کل صورت را پوشش می دهد وپوست صورت را صاف و یکدست می کند.

ترکیبات ساخت کرم ماریتا به گونه ای است ،که فاقد چربی های اشباح و مضر است.حتی برای کسایی که پوست صورتشان نسبت به کرم پودر حساس است، این کرم پودر گزینه ای بسیار خوبی می باشد.  هنگام استفاده پوست صورت دچار هیچ گونه حساسیت و التهابی نمی شود و پوست جوش نمی زند.

پوکه نگهداری کننده کرم پودرماریتا شیشه ای است ، که مقداری زیادی از این کرم را در خود جای میدهد. از دیگر ویژگی های  خوب این کرم پودر دوام و ماندگاری بالای این کرم پودر بر روی صورت است، که مدت زمان 12 ساعت بر روی پوست ماندگاری دارد.  طول این مدت به هیچ عنوان روی صورت پوسته پوسته نشده  و پوست زیر کرم عرق نمی کند (دلیل آن نبود چربی های مضر است که در بالا به آن اشاره کردیم ).

از دیگر خواص کرم پودر ماریتا ضد آب بودن این کرم است، که در برابر آب بسیار مقاوم بوده و با عرق کردن و گریه کردن از روی پوست پاک نمی شود .قیمت کرم پودرشیشه ای ماریتا در فروشگاه نیو وافت  به مبلغ 65 هزار تومان است. برای کسانی هم که به صورت عمده این محصول را خریداری کنند قیمت همکاری به آنها داده می شود.

3. ریمل مویی دایسل(قیمت و لیست 10 محصول مصرفی مناسب آرایشی)

این مدل از ریمل دایسل مویی بوده، که به خاطر طراحی فرچه آن به راحتی موژه ها را از هم جدا کرده و موژه ها را نیز فرم می دهد. مواد تشکیل دهنده این ریمل، مواد معدنی هستند که برای چشم و موژه هیچ گونه آسیب وضرری ندارند. استفاده روزانه از این ریمل بلا مانع است .از ویژگی های خوب این ریمل این است ،که بعد از استفاد زیر چشم را مشکی و کثیف نمی کند وتا موقع شست و شو به حالت خود باقی می ماند. پوکه نگهداری کننده این ریمل پلاستکی و به رنگ آبی  است. ازمواد داخل ریمل به خوبی نگهداری می کند و مانع از خشک شدن سریع آن می شود .

از دیگر خصوصیات بارز ریمل دایسل، مقاومت خوب آن در برابر آب است. یعنی موقع عرق کردن و گریه کردن از موژه ها پاک نمی شود و زیر چشم را سیاه نمی کند . قیمت ریمل دایسل به صورت تک به مبلغ 39هزارتومان است.  برای کسانی که تمایل دارند ،به صورت عمده این محصول را خریداری کنند قیمت هر پک 12 عددی آن به مبلغ 350هزارتومان می باشد .

4. خط چشم ماژیکی بل

تکمیل کننده آرایش چشم خط چشم ها هستند. خط چشمی که در ادامه این مطلب میخواهیم به شما معرفی کنیم ،یک خط چشم ماژیکی بسیارعالی با کیفیت بسیار خوب می باشد. این خط چشم های ماژیکی طرف داران بیشتری را نسبت به خط چشم های مویی دارند. چون خط چشم های مویی به دقت وظرافت بیشتری برای زدن  نیاز دارند. ولی خط چشم های ماژیکی توسط خود کاربر قابل استفاده می باشد . مواد به کار رفته در خط چشم بل بسیار عالی بوده وهیچ گونه حساسیتی برای پوست و چشم ندارد . خط چشم بل کاملا ضد آب بوده وبرروی پوست ماندگاری بسیار بالایی را دارد . هنگام  تماس دست با خط چشم  به هیچ عنوان پاک نشده و پوسته پوسته نمیشود. رنگ خط چشم بل مشکی مات می باشد، که بعد از استفاده زیبایی خاصی را به آرایش صورت می دهد .

از ویژگی های خوب خط چشم بل سریع خشک شدن این  خط  چشم می باشد، که در کمترین زمان ممکن بر روی پوست خشک می شود. پوکه نگهداری کننده خط چشم ماژیکی بل پلاستیکی می باشد، که مقدار بسیار زیادی از مواد این خط چشم را در خود جای میدهد. از خشک شدن سریع آن جلو گیری می کند . خط چشم ماژیکی بل در فروشگاه نیووافت هم به صورت تکی و هم به صورت عمده موجود است. قیمت تک این محصول 32 هزار تومان می باشد و قیمت یک پک 12 عددی این محصول 260 هزار تومان است.

5.روژگونه تک رنگ ورسایی در قیمت و لیست 10 محصول مصرفی مناسب آرایشی

برای برجسته سازی آرایش بر روی گونه ها از روژگونه ها استفاده می شوند. به گونه که به آرایش رنگی خاص تر و جذاب تر می بخشند. روژگونه تک رنگ ورسایی که میخواهیم به شما معرفی کنیم یک رژگونه بسیارعالی با کیفیت باور نکردی است. جنس روژگونه تک رنگ ورسایی پودری فشرده بوده وبه راحت بر روی پوست می نشیند. تنوع رنگ بندی در پک بسته بندی چهار رنگ مختلف و پر مصرف است، که برا ی انواع آرایش قابل استفاده است. از ویژگی های خوب این محصول پودری بودن جنس آن است، که برروی همه نوع پوست ها میتوان زد بدون آنکه حساسیت و یا مشکلی به وجود بیاورد.

پوکه نگه داری کننده رژگونه ورسایی پلاستک بسیار محکمی است. به گونه ای طراحی شده  که به راحتی قابل حمل می باشد. درب این پوکه شفاف بوده که رنگ رژگونه بدون باز کردن  قابل مشاهده است .پک بسته بندی این محصول با کیفیت 24 عدد در بسته می باشد ،که هر چهار رنگ به طور مساوی در آن چیده قرار میگیرند.، قیمت هر یک عدد از رژگونه های تک رنگ ورسای 15 هزار تومان است .برای کسانی هم که تمایل خرید به صورت پک 24 عددی دارند، قیمت آن 260 هزار تومان است. فروشگاه نیووافت هم به صورت عمده وهم به صورت تک این محصول را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

6. مداد ابروگاش لیدی

مرتب کردن و رنگ دادن به ابروها امروزه جزئ جدا ناپذیر از یک آرایش است، که  محصولات بسیار زیادی برای رنگ دادن به ابرو ها وجود دارد، یکی ازساده ترین و کاربردی ترین این محصولات مداد ابرو است. مداد ابروها یکی از راحت ترین و سالم ترین روش های تغییر رنگ ابرو است ،که هر فردی می تواند آن را در اختیار داشته باشد و از آن استفاده کند، در ادامه میخواهیم در مورد مداد ابروی گاش لیدی توضیحاتی را  به شما مشتریان همیشگی نیو وافت عرض کنیم .

مداد ابروی گاش لیدی از مواد معدنی بسیار عالی تهیه شده، که ماندگاری بسیار بالایی را دارد وبه سبب نرم بودن مغز مداد به راحتی بر روی پوست و موهای ابرو کشیده می شود و باعث ریزش موهای ابرو نمی گردد. جنس مغز مداد های ابرو گاش لیدی نه خشک می باشند و نه چرب که این ویژگی باعث میشود از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. این سری ازمداد های ابرو گاش لیدی دارای شش رنگ متفاوت و متنوع است، که با هر نوع  آرایش قابلیت ست شدن را دارند. از مزیت های خوب این مدادهای ابرو تنوع رنگ بندی و همچنین سایز بزرگ این مداد ها می باشد که مدت زمان زیادی طول می کشد که به اتمام برسد. جنس پوکه این مداد ها چوبی بوده که هنگام اتمام نوک مداد، توسط تراش های آرایشی قابل تراش می باشد .

قیمت تک مداد ابروی گاش لیدی در فروشگاه نیو وافت ،به مبلغ 13هزار تومان می باشد . هر پک 12 عددی این محصول که شامل شش رنگ مختلف در هر پک می باشد، به مبلغ 100 هزار تومان به فروش می رسد.

7.مداد شمعی داخل چشم فلورمار در قیمت و لیست 10 محصول مصرفی مناسب آرایشی

از زمانهای خیلی دور مشکی کردن چشم ها در بین بانوان رواج داشته و هنوز هم بخشی مهمی از آرایش محسوب می شود. اما امروزه با وسایل راحتر با ماندگاری بیشتر و بدون ابزار خاصی و فقط با داشتن یک مداد شمعی داخل چشم می توان این کار را انجام داد. مداد داخل چشم فلورمار از بهترین مواد آرایشی چشم تهیه شدند، که کاملا بهداشتی و ضد حساسیت می باشند (چون مستقیم با چشم ارتباط پیدا می کنند) .مداد شمعی فلورمار به خاطر کیفیت بالای آن به راحتی در لایه داخلی پلک کشیده شده ورنگ دهی بسیار بالای دارد .

میزان ماندگاری این مداد بسیار خوب است .چون کاملان ضد آب است و بعد از خشک شدن بر روی پوست به هیچ عنوان پخش نمی شود و همواره زیبا باقی می ماند. از مزیت های بسیار خوب این مداد روان و راحت کشیدن آن، بدون بریده شدن بر روی پوست درونی پلک هاست . جنس پوکه مداد شمعی فلورمار چوبی می باشد و به راحتی با تراش های آرایشی قابل تراش است. قیمت این مداد داخل چشم در فروشگاه نیووافت به صورت تکی به مبلغ 15 هزار تومان است. به صورت عمده هر پک 12 عددی از این محصول 120 هزار تومان عرضه می شود.

8. رژلب مایع کالیستا

نوع رژلب های مایع چون ماندگاری بلاتری بر روی لبها دارند، طرف داران بیشتری را نسبت به رژلب های جامد دارند. از این رو ما در میان ده محصول پر طرف دار آرایشی رژلب مایع کالیستا را نیز قرار دادیم . رژلب های کالیستا دارای رنگ بندی بسیار متنوعی می باشند، که میتوان با انواع تن آرایش آنها را ست کرد . دارای بافتی نرم و مخملی می باشند که به راحتی بر روی لبها کشیده میشوند وبر روی پوست لبها به صورت صاف و یک دست دیده می شوند. از ویژگی های خوب رژلب کالیستا علاوه بر ماندگاری بالای آن پوسته پوسته نشدن رژلب ، بر روی لبها حتی بعد از گذشت چندین ساعت است.

وجود رنگ های مات (سنگین ) و روشن (جیق) باعث میشود، آن دسته از افرادی که  آرایش ملایم انجام می دهند مورد انتخاب آنها باشد. هم آن دسته از افرادی که به آرایش جیق و مجلسی علاقه مند هستند. این رژلب را انتخاب کنند. رژلب مایع کالیستا فاقد سرب می باشد و هیچ گونه زیانی برای پوست مصرف کننده گان ندارد . استفاده روزانه از این رژلب بلامانع است. قیمت تکی این رژلب در فروشگاه نیووافت به مبلغ 20هزارتومان می باشد. برای کسانی که به صورت عمده این محصول باکیفیت را خریداری کنند، قیمت هر باکس 24 چهارعددی 360 هزار تومان می باشد .

9.پنکیک اریس پکس در قیمت و لیست 10 محصول مصرفی مناسب آرایشی

بعد از رژلب ها پر مصرف ترین محصولات آرایشی در بین بانوان ، پنکک هامی باشند. دلیل محبوبیت پنکیک ها در بین بانوان سبک بودن آن بر روی پوست، استفاده راحت، ماندگاری بالا، و حمل ساده آن است .پنکیک که در ادامه میخواهیم آن را به شما معرفی کنیم، پنکیک اریس پکس است. ازمواد عالی و کیفیت بالایی بر خوردار است. پنکیک اریس پکس در سه شماره ونگ بندی متفاوت در فروشگاه نیو وافت قابل عرضه می باشد .

برای پوشش دهی لک ها و خال ها ی روی صورت گزینه بسیار مناسبی است . چون از پوشش بسیار بالای بر خوردار است. به گونه ای که با مقدار کمی از این پنکیک و یک پد به راحتی میتوان کل صورت را پوشش داد و لک ها و خال های روی صورت را مخفی کرد. ماندگاری این پنکیک بر روی پوست صورت به مدت 12 ساعت است ودر طول این مدت پوست صورت عرق نکرده وهمواره پوستی صاف و یک دست خواهیم داشت. پنکیک اریس پکس ضد آب می باشد و همین امر باعث شده، که دارای ماندگاری بالایی باشد .

از ویژگی های بسیار خوب این پنکیک نسبت به محصولات مشابه خود این است، که دارای ضد آفتاب 25 درصد اس پی اف می باشد. این مقدار ضد آفتاب برای یک پنکیک بسیارعالی است و برای بیشترمناطق کشور با زدن این پنکیک دیگرپوست نیازی به ضد آفتاب پیدا نمی کند. یعنی یک محصول واقعا دو کاره که هم ضدآفتاب و هم پنکیک است . پوکه نگهداری کننده پنکیک اریس پکس پلاستک مقاوم  است.  علاوه بر مواد پنکیک  پد آن و یک آینه همراه نیز دارد. . قیمت تکی این پنکیک با ارزش در فروشگاه نیووافت به مبلغ 45 هزارتومان بوده و برای کسانی که به صورت جینی تمایل به خرید دارند، هر پک 12 عددی آن به مبلغ 390 هزار تومان می باشد.

10.سایه دوازده  رنگ گارنیر

یک پک سایه نسبتا کامل و شیک است. برای یک آرایش نیمه حرفه ای، این پالت شامل 12 رنگ مات است، که تکمیل کننده آرایش چشم و صورت می باشد. مواد به کار رفته در ساخت این سایه مواد معدنی هستند.  هیچ گونه زیانی برای چشم ها و پوست صورت ندارند. بافت ابریشمی و بسیار نرم سایه 12 رنگ گارنیر سبب شده، که استفاده کننده گان از این محصول بسیار راضی هستند .

سایه 12 رنگ گارنیر دربرابرآب مقاومت زیادی را دارد. میزان ماندگاری این سایه بر روی پوست 12 ساعته می باشد . در طول این مدت سایه گانیر به حالت خود باقی می ماند و هیچ گونه تغییر و کم رنگی در آن مشاهده نمی شود. جنس پوکه نگهداری کننده این سایه از پلاستک بسیار مقاوم است.  مواد سایه ها را در دو ردیف شش عددی در خود جایی داده ، و بر روی درب این سایه آینه ای بزرگ نیز نصب است.  اگر در جایی که دسترسی به آینه رو میزی نبود، به راحتی میتوان از آینه خود سایه استفاده کرد.

نکته

جنس مواد سایه گارنیر چرب نبوده، همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم، جنس سایه پودری ابریشمی می باشد.  دوام زیادی را بر روی پوست دارد وهنگام استفاده هیچ گونه سنگینی  روی پوست قسمت های استفاده شده، احساس نمی گردد.
قیمت سایه 12 رنگ گارنیر در فروشگاه نیووافت به صورت تک به مبلغ 48 هزارتومان می باشد.  کسانی هم که به صورت عمده خواهان این محصول باشند، هر پک دوازده عددی از این سایه به مبلغ 450 هزار تومان می باشد.

جمع بندی(قیمت و لیست 10 محصول مصرفی مناسب آرایشی)

این ده محصول آرایشی که به شما معرفی کردیم، همه آنها از کیفیت و استاندارد های جهانی بر خوردار هستند و مورد تایید کارشناسان  فروشگاه نیووافت می باشند.  به خاطر اینکه این محصولات مارک نیستند، از قیمت کمتری نسبت به کالاهای مشابه خود بر خوردار می باشند. برای یک آرایش خانگی نیمه حرفه ای گزینه بسیار مناسبی هستند ،که توسط خود استفاده کننده می توانند استفاده گردند.

 

 

دسته‌بندی جهیزیه عروس
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت