دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

بهترین تلویزیون های بازی در سال 2020 کدام ها هستند؟

بازدید: 718 بازدید
بهترین تلویزیون های بازی در سال 2020 کدام ها هستند؟

بهترین تلویزیون های بازی در سال 2020 کدام ها هستند؟

در این مقاله به شما میگوییم که بهترین تلویزیون های بازی در سال 2020 کدام ها هستند؟

ما در نیووافت علاوه بر معرفی محصولات، در مورد بهترین آنها نیز مقالات تخصصی می نویسیم.

امروزه ما برای انجام هر کاری وسیله ی مورد نیاز آن کار را باید تهیه کنیم، تا کار با لذت بیشتری انجام شود. برای گیمر ها و بازیکنان حرفه ای نیز همین طور است. ما در عصری قرار داریم، که تکنولوژی تقریبا 90 درصد آن را در برمیگیرد. در حال حاضر نیز بازی کردن با صفحه نمایش های بزرگ، در حال محبوبیت هرچه بیشتر در بین کاربران و گیمرها می باشد. پس شرکت های بزرگ تولید کننده تلویزیون به سرعت هرچه تمام سری های جدید تلویزیون های خود را برای پشتیبانی از بازی ها ارتقاء نمودند.

هر چند تا به امروز هم می توانستیم، از تلویزیون ها برای گیم استفاده کنیم. ولی در سری های جدید با اضافه کردن چند فناوری منحصر بفرد برای بازی ها لذت و میزان گرافیک و عملکرد رنگ ها را در آنها افزایش داده اند.

FreeSync ( VRR ) و  حالت تاخیر کم خودکار:

این فناوری ها شامل تازه سازی متغییر یعنی FreeSync ( VRR ) و همچنین حالت تاخیر کم خودکار می باشند. پس به دلیل هوشمند بودن تلویزیون ها شما می توانید، زمان کمتری را به تنظیمات تلویزیون و زمان بیشتری را به بازی کردن اختصاص بدهید. نیووافت در چند سال گذشته به بررسی تخصصی بیش از 60 تلویزیون برای بازی پرداخته ، که در زیر به 5 تا از بهترین های آنها برای بازی های  HDR و همچنین بهترین صفحه نمایش ها را شما می توانید، مشاهده و مقایسه کنید. بیشتر بدانید.

1. LG CX OLED 4K OLED GAMING آخرین سری از تلویزیون های ال جی CX OLED

نمره  ای که به قسمت بازی این سری از تلویزیون ها در بررسی های نیووافتیاختصاص می یابد، 9.1  از 10 می باشد. این عملکردی بسیار عالی می باشد و بدون شک از بهترین نتایجی است، که تا به امروز توسط تلویزیون های شرکت ال جی  دریافت میشود.

باید اعتراف کنیم این مدل از بهترین مدل های 4K OLED می باشد، که توسط نیووافت تا به امروز معرفی میشود. اگر دقت کنید، در تلویزیون های سال 2020 همه ی شرکت ها به نشان دادن قسمت تاریک تصاویر بسیار توجه شده و باید بگوییم LG CX OLED نیز از این توجه غافل نبوده و تصاویر را به شکل خیره کننده ای به تصویر می کشد.

مشخصات:(بهترین تلویزیون های بازی در سال 2020 کدام ها هستند؟)

با خاموش کردن پیکسل ها می تواند سیاه پوستان را بسیار عالی نشان دهد. پس توسط این گزینه یعنی خاموش کردن پیکسل ها می تواند، گزینه ای مورد توجه برای بازی های اتاق تاریک باشد. می تواند روشنایی را نشان دهد و همچنین دارای زاویه ی دید بسیار گسترده می باشد. ی

کی دیگر از ویژگی هایی که باید به آن اشاره کنیم، دقت رنگ آن می باشد. چون زمانی که محتوایی با کیفیت HDR ارائه می دهد، رنگ ها در آن کاملا زنده و اشباع مشاهده می شوند.

موشن و حرکت در آن کاملا به صورت برجسته محسوس می شود. زیرا از فناوری نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد و همین باعث می شود، حرکت در این صفحه نمایش کاملا صاف به نظر برسد.  چون زمان پاسخ آنی در آن بسیار فوری می باشد، پس زمانی که حرکت ها سریع می شوند، هیچ گونه تاری و کدری در آنها احساس نمی گردد.  شما می توانید به صورت اختیاری یک قاب سیاه را برای صفحه نمایش قرار دهید که، باعث بهبود وضوح هر چه بیشتر تصاویر می گردد.

این سری از تلویزیون LG CX OLED از برنامه FreeSync پشتیبانی می کند پس چیزی به نام پاره شدن صفحه نمایش را نداریم . همچنین بعلت دارا بودن گواهینامه سازگاری با G-SYNC NVIDIA از گرافیک بسیار قوی برخوردار می باشد.

این تلویزیون کاملا هوشمند می باشد و به حالت ” حالت کم تأخیر خودکار” تجهیز می باشد، که همین باعث می شود زمانی که یک دستگاه بازی را به آن متصل می کنید به صورت خودکار به حالت بازی تلویزیون سوئیچ شود. بنابراین دیگر نیاز به انجام دادن این حالت به صورت دستی نباشید. ما LG CX OLED را بهترین تلویزیون OLED برای بازی معرفی می کنیم.

نکته

تلویزیون LG CX OLED را می توان در 4 سایز 48” 55” 65” 77” در بازار و نیووافت پیدا کرده و خریداری کنید.

 

2.SAMSUNG Q80T QLED 4K LED GAMING TV از آخرین مدل های تلویزیون سامسونگ Q80T QLED

مانند ال جی نمره ی این مدل هنگام تست و بررسی قسمت بازی  ، عدد 8.8 از 10 می باشد. باید گفت در بین LED ها بهترین تلویزیونی که ما مورد بررسی و آزمایش برای گیمینگ و بازی قرار دادیم،تلویزیون سامسونگ Q80T QLED می باشد.

خصوصیات:(بهترین تلویزیون های بازی در سال 2020 کدام ها هستند؟)

پنل این سری از تلویزیون های سامسونگ از پنل VA می باشد، که  برجستگی و هندلینگ حرکات درآن بسیار عالی است . کیفیت تصویر و ویژگی هایی عالی برای بازی را دارند.

به علت داشتن کنتراست بالا شما با داشتن نور محلی کم آرایه ای از تصاویر تقویت شده را می توانید دریافت کنید که برای بازی کردن در اتاق های تاریک بسار عالی می باشد زیرا سیاه پوستان را با جزئیاتی خوب نشان می دهد.

میزان زمان پاسخگویی بسیار عالی می باشد. شما می توانید با قرار دادن قاب مشکی اختیاری، به پاک سازی هرچه بیشتر تصویر کمک کنید. البته از این ویژگی می توانید ،برای بازی هایی که روانی کمتری دارند، نیز استفاده کنید تا بتوانید حرکات را روانتر نشان دهید.

این سری از تلویزیون های سامسونگ مانند تلویزیون ال جی، از نرخ تازه سازی فریم 120 هرتز استفاده می کند. می توان از FreeSync برای جلوگیری از کاهش پارگی صفحه استفاده کرد.

برای گیمرهایی که از رایانه شخصی استفاده می کنند:

چمی تواند اکثر رزولوشن ها را پشتیبانی کند. اما متاسفانه نمی تواند از G-SYNC پشتیبانی کند. البته کنترل انعکاس را می تواند، بخوبی انجام دهد و چون از لایه ی  “Ultra Views Angle” بهرمند می باشد، دارای زاویه ی دید بسیار منحصر بفرد می باشد.  برای لذت بردن بیشتر از محتوا به دلیل دقت رنگ بالا نیازی به کالیبراسیون آن نمی باشد.

برای لذت برن هر چه بیشتر از بازی با کیفیت HDR، باید این تلویزیون را انتخاب کنید. زیرا طیف رنگ در HDR کاملا به صورت زنده محسوس می شود و به اندازه ای تصاویر را برجسته نشان می دهد، که شما بسیار از آن می توانید لذت ببرید.

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ Q80T QLED، مانند سایر تلویزیون های سامسونگ از سیستم عاملی به نام  Tizen پشتیبانی می کند، که بسیار کاربر پسند نیز می باشد. از طریق فروشگاه های اینترنتی به بسیاری از برنامه های دلخواهتان می توانید متصل شوید

. چون این تلویزیون دارای یک صفحه نمایش LED می باشد پس نگران پیکسل سوختگی آن نیز نمی باشید و نیووافت تلویزیون های سری Q80T QLED را به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های مناسب و آزمایش شده برای گیمرها و بازیکنان حرفه ای به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

نکته(بهترین تلویزیون های بازی در سال 2020 کدام ها هستند؟) 

تلویزیون سامسونگ Q80T QLED را می توان در 5 سایز 50” 55” 65” 75” 85” در بازار و نیووافت بیابید و خریداری کنید.

3. SONY X900H تلویزیون سونی سری X900H 

نیووافت همیشه بفکر همه ی سلیقه ها و همچنین میزان درآمد مردم است.  در آزمایش ها و تست های نیووافت آن دسته از تلویزیون های که قیمت مناسب تر و مشخصاتی تقریبا قابل قبول را دارند، نیز معرفی میشود. پس شما عزیزان اگر بودجه ی کمتری را در اختیار دارید و میخواهید، یک تلویزیون با مشخصات بالا را خریداری نمایید. باید به تلویزیون های سونی سری X900H نگاهی بیاندازید.

خصوصیات:

این تلویزیون از پنل VA مانند پنل تلویزیون سامسونگ Q80T QLED استفاده می کند. برای نشان دادن قسمت تاریک تصاویر و همچنین تصاویر سیاه پوستان بسیار عالی می باشد.  همچنین از دقت رنگ عالی خارج از جعبه برخوردار می باشد. مانند تلویزیون های سامسونگ و ال جی در سری های 2020 ، از تاخیر کم ورودی خودکار و زمان پاسخگویی عالی و سرعت تازه سازی 120 هرتز برخوردار است.

این تلویزیون زاویه ی دید کمتر و باریکتر را دارد . زیرا از لایه ی “X-Wide Angle” سونی بهرمند نمی باشد. متاسفانه هرچند درتبلیغات برای آن از FreeSync نیز نام می برند، ولی هنوز قابل دسترس نمی باشد. زمانی فعال می شود، که در برنامه میان نرم افزاری بروزرسانی شود.

اگر شما اتاقی تاریک را برای بازی انتخاب می کنید، باید بگوییم که می توانید از کیفیت HDR آن یک حس لذت بخش را تجربه کنید . هر چند این سری از تلویزیون سونی به اندازه تلویزیون سامسونگ مناسب نمی باشد و کیفیت HDR آن نیز به اندازه ی آن نمی باشد .ولی با این وجود اگر بودجه ی شما اندک است، پس بهترین گزینه سونی X900H LED می باشد.

نکته(بهترین تلویزیون های بازی در سال 2020 کدام ها هستند؟)

تلویزیون سونی سری X900H را می توانید در 4 سایز 55” 65” 75” 85” در بازار و نیووافت پیدا کرده و خریداری نمایید.

4. Hisense H8G تلویزیون های هایسنس سری H8G

تلویزیون های هایسنس از تلویزیون های جدید موجود در بازار ایران می باشند، که در سال های اخیر وارد کشور ما شد. از ویژگی های خوب این سری از تلویزیون ها اقتصادی بودن آن می باشد. این تلویزیون ها در سری های آخر خود مانند شرکت های دیگر به گیمرها توجه میکند. به دلیل اقتصادی بودن آن ،به محبوبیت خود در بین افراد بی افزاید. در ایران از سری تلویزیون هایی می باشد، که هنوزدر بین مردم جا باز نکرده.  ولی نیووافت به شما قول می دهد، که با خرید آن شما ضرری متحمل نمی شوید.

خصوصیات:

اصالتا این تلویزیون چینیمی باشد. ولی چون صرفا برای کشوری چون آمریکا تولید می شود، پس مطمئنا کیفیت لازم را دارد. تلویزیون هایسنس H8G فاقد بسیاری از ویژگی های اضافی بازی می باشد.  قطعا نسبت به قیمت آن چیزی است، که از آن انتظار می رود. ولی برای کسانی که بسیار حرفه ای نمی باشند، ارضا کننده می باشد.

زمان پاسخگویی در H8G مناسب است و صفحه نمایش آن، دارای پنل 60 هرتز می باشد و از LEDهای سری VA است. باعث کاهش تاری حرکت می شود و با داشتن فناوری Black Frame Insertion می تواند، ظاهر حرکت و سریعی آن را بهبود ببخشد. تاخیر در ورودی بسیار کم بوده و فرقی نمی کند، اگر با 4K یا با 1080P بازی می کنید.

این تلویزیون در بازی های اتاق تاریک جواب قابل قبولی را در تست ها گرفته و از ویژگی های دیگر آن باید به کنتراست بالا ،هنگام کمی نور محلی اشاره کرد . در محل هایی که روشنی به حد کافی و یا بیشتر است، عملکرد یکسانی دارد. می تواند به اندازه ی کافی روشن شود، تا بتواند با تابش خیره کننده مبارزه کرده و از انعکاس نور جلوگیری کند. اگر از یک سری مشکلات( زاویه ی دید باریک و اثر صفحه نمایش کثیف در مرکز و همچنین برجسته نشان ندادن رنگهای تصاویر هنگام استفاده از HDR)  چشم پوشی کنیم، قطعا یکی از انتخاب های مناسب با بودجه ی کم تلویزیون هایسنس سری H8G می باشد.

نکته(بهترین تلویزیون های بازی در سال 2020 کدام ها هستند؟)

تلویزیون هایسنس سری H8G را می توان در 4 سایز 50” 55” 65” 75” در نیووافت و بازار پیدا کنید و از خرید و استفاده آن لذت ببرید.

5. SAMSUNG UN43TU8000FXZA تلویزون سامسونگ سری UNTU8000FXZA

همان طور که  اشاره کردیم ما تلویزیون های زیادی را مورد تست و بررسی قرار دادم و در 4 مدل بالا ما تلویزیون هایی را معرفی کردیم، که سایز آنها کمتر از 48” نبوده است. متاسفانه در سری های تولید شده ی بالا سایزهای کوچکتر وجود ندارد و توسط شرکت های آنها تولید نمیشود. اما نیووافت برای حل این مشکل گزینه ی آخر را به کسانی اختصاص داده، که شاید از نظر اقتصادی مشکل ندارند. ولی بخاطر فضای کم موجود می خواهند از سایز های کوچکتر استفاده کنند .برای همین ما در بین تلویزیون های تست شده ی سایز کوچک، مدل سامسونگ سری UNTU8000 را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

خصوصیات:

روشنایی تلویزیون Samsung UN43TU8000FXZA شاید به اندازه ی Hisense H8G نباشد، اما با توجه به داشتن سایز 43 اینچ در دسترس تر بوده و برای فضاهای محدود عالی است. نسبت کنتراست این تلویزیون، بسیار بالا بوده و تصویر عمیقی از سیاه پوستان را به نمایش می گذارد.

برای گیمرها گزینه ی مناسبی می باشد. زیرا دو ویژگی اصلی و ضروری زمان، پاسخ گویی مناسب و تاخیر ورودی کم را دارا می باشد. برای بهبود ظاهر حرکات نیز Black Frame Insertion وجود دارد، که به آن کمک می کند. یکی از مشکلاتی که این سری از تلویزیون های ساموسنگ دارند، این است که با وجود پشتیبانی از HDR10+ متاسفانه طیف گسترده ای از رنگ ها را به نمایش نمی گذارد و حالت روشنی رنگ ها در آنها خیلی روشن نمی باشد.

پس شما اگر به دنبال بهترین تلویزیون 4K هستید و نمی توانید هزینه کنید، نباید این مورد را با هایسنس مقایسه کنید. ولی اگر سایز کوچکتری را می خواهید باید این گزینه را مورد توجه قرار دهید.

توصیه های نیووافتی(بهترین تلویزیون های بازی در سال 2020 کدام ها هستند؟) 

ما همیشه در این قسمت مقالات به نکات ضروری می پردازیم، که فکر می کنیم خوانندگان به آنها اهمیت می دهند.  تقریبا باید گفت که این قسمت برای افرادی می باشد، که می خواهند کمی تخصصی تر مسائل را دریافت کنند.

ما برای این مقاله نکات زیر را ضروری بیان میکنیم که قطعا از اهمیت بالایی برخوردار می باشند:

  1. باید بگوییم که عملکرد سامسونگ Q90T QLED کمی بهتر از Q80T می باشد اما بدلیل تفاوت قیمت بالای آن نیووافت به شما عزیزان همان سامسونگ Q80T را پیشنهاد می کند.
  2. تلویزیونی از شرکت سونی A8H OLED که در بالا هم از آن نام بردیم تلویزیونی می باشد با تکنولوژی OLED شگفت انگیز و حتی قیمت آن از تلویزیون LG CX OLED نیز بالاتر می باشد ولی ما به دلیل پشتیبانی نکردن آن از VRR سونی A8H OLED را در رده ی سوم قرار داده ایم.
  3. اگر به دنبال نسخه ی ارزانتری از سامسونگ TU8000 هستید شما باید سامسونگ TU7000 را بررسی کنید و بدانید که زمان پاسخگویی در آن کندتر نیز می باشد.
  4. در سری تلویزیون های هایسنس قطعا Hisense H9G از H8G برتر می باشد ولی متاسفانه در رده ی بودجه بندی قرار نمی گیرد و قیمت آن بالاتر می باشد.
  5. زاویه ی دید تلویزیون Sony X800H در سایز 43 اینچ بسیار گسترده تر از سامسونگ سری  TU8000 می باشد ولی چون قیمت بالاتری را نسبت به  TU8000 دارد ما از نوشتن آن در لیست بالا خودداری کرده ایم.

شما در نیووافت با خیال راحت می توانید از تلویزیون های بالا دیدن کنید و با قابلیت مقایسه ی آنی مشخصات فنی در سایت می توانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. شما عزیزان به راحتی برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوران ما نیز کمک بگیرید.
نیووافت در زیر لیست از تلویزیون های بررسی شده برای بازی را قرار داده است و نمره گرفته شده از تست ها را برای شما عزیزان نوشته است. البته به دلیل موجود نبودن یک سری از مدل ها در ایران شما باید توسط این لیست بهترین گزینه ی موجود را انتخاب کنید.

 

دسته‌بندی تلویزیون ها
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت